Ammebarn, flaskebarn eller begge dele?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan får/fik din baby mad?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.607 visninger
30 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

Ciss

Det kan godt være, at denne afstemning har været lavet før men jeg spekulerer lidt på, hvor mange som egentlig har gjort det ene og det andet. Selv måtte jeg supplere med flaske, da jeg aldrig klarede at få produktionen op uanset, hvad jeg gjorde. I min gruppe på den tid var der ingen andre med flaskebørn, så jeg følte mig virkelig alene. Senere har jeg så læst en del tråde herinde, hvor det virker, som om det er det mest normale at give flaske eller kombinere. Så nu er jeg blevet nysgerrig og håber, at der er mange, som tager sig tid til at stemme.

Jeg tænker her på, hvad som er/var det normale for dig og din baby. Hvis du egentlig fuldammer, men babyen en enkelt gang har fået en flaske, fordi du var hos tandlægen f eks, så stem fuldamning.

Det skal lige siges, at dette ikke er en debat for eller imod det ene eller det andet.

Tak for svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

MissTas

Ciss skriver:

Det kan godt være, at denne afstemning har været lavet før men jeg spekulerer lidt på, hvor mange som egentlig har gjort det ene og det andet. Selv måtte jeg supplere med flaske, da jeg aldrig klarede at få produktionen op uanset, hvad jeg gjorde. I min gruppe på den tid var der ingen andre med flaskebørn, så jeg følte mig virkelig alene. Senere har jeg så læst en del tråde herinde, hvor det virker, som om det er det mest normale at give flaske eller kombinere. Så nu er jeg blevet nysgerrig og håber, at der er mange, som tager sig tid til at stemme.

Jeg tænker her på, hvad som er/var det normale for dig og din baby. Hvis du egentlig fuldammer, men babyen en enkelt gang har fået en flaske, fordi du var hos tandlægen f eks, så stem fuldamning.

Det skal lige siges, at dette ikke er en debat for eller imod det ene eller det andet.

Tak for svar!

ammede de første 3 uger, den 4 uge blev det begge dele og fra 5 uge blev det MME på flaske fuldt ud ..

Havde simpelthen ikke nok mælk og det jeg havde blev hun slet ikke mæt af ..

Anmeld

19. juni 2012

twinny

Jeg malkede ud til drengene de første 6 uger også var min mælk done.  Selvom jeg lagde dem til.

De tømte lageret, som manden siger.

Anmeld

19. juni 2012

Nettemor

Jeg ammede fuldt ud til han var de 5 mdr. Så begyndte vi stille og roligt op med grød. Da han var 10-11 mdr stoppede amningen helt.

I min mødregruppe startede vi alle 5 med at amme. ! begyndte på flaske da barnet var 1,5 mdr. To andre fulgte 'hurtigt' efter. Så til sidst var vi 2 ammere og 3 flaske givere

Anmeld

19. juni 2012

HeXeri

Ciss skriver:

Tak for svar!

Jeg ammede fuldt ud til han var 4 måneder, vi fik hunden aflivet og min produktion stoppede fra den ene dag til den anden.
Næste baby vi får kommer til at køre på samme måde, jeg ser ingen grund til at fortsætte med amningen når fordelene ved allergi er stoppet

Anmeld

19. juni 2012

maria_wlt

Tristan blev ammet i 4 uger og fik derefter kun flaske..

Ene blev ammet fuldt ud indtil kun var 5.5 mdr.. fik derefter grød + bryst.. Sagde selv nej til bryst da hun var 9 mdr..

Anmeld

19. juni 2012

Palaja

Jeg har ammet Marie, men suppleret med en natflaske fra hun var 4 mdr. Da hun var 8 mdr. gad hun ikke babs mere, men fik stadig natflaske til hun var ca 14 mdr 

Anmeld

19. juni 2012

chael

1. Gang ammede jeg i 3 mdr. Der resulterede i en underernæret datter. Så hun røg på flaske.

2. Gang fuldammede jeg.

3. Gang ammede jeg 14 dage og så gik vi over på 100% flaske.

*C

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

Jeg ammede min søn til han var 10 mdr.

Han begyndte dog på lidt grød, mos mm. da han var 4 mdr.

Anmeld

19. juni 2012

Fenja09

Jeg ammede min datter til hun var lidt over 3 måneder, havde desværre ikke mælk nok til at mætte hende efter hendes operation. Vi gik langsomt over til flaske.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.