Ihhhh har man da ingen pli??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Masig

Kay skriver:

jeg tror også jeg har taget lidt mere på end nødvendigt... men det er bare sååååå svært når man har sååååå meget lyst

jeg synes bare ikke jeg kan styre vægten... Jeg spiser ikke anderledes end før jeg blev gravid og der holdt jeg vægten på det samme hele tiden, men nu ryger den bare i vejret uanset hvad jeg spiser... Og det er altså næsten et kg om ugen for tiden!!!! Og man kan jo heller ikke gå på decideret kur... Synes bare det er så svært at forholde sig til at man bare bliver tykkere og tykkere uden at kunne gøre noget ved det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Kay

Karo skriver:

Men hvis hun har svaret og efterfølgende slettet varen, så slettes svaret vel også ?

jo... men man kan se der har været svaret...

skrev på den i går aftes og så i dag at sælgeren havde oppet alle andre annoncer end den... og den var pludselig væk...

Anmeld

19. juni 2012

Kay

Masig skriver:

jeg synes bare ikke jeg kan styre vægten... Jeg spiser ikke anderledes end før jeg blev gravid og der holdt jeg vægten på det samme hele tiden, men nu ryger den bare i vejret uanset hvad jeg spiser... Og det er altså næsten et kg om ugen for tiden!!!! Og man kan jo heller ikke gå på decideret kur... Synes bare det er så svært at forholde sig til at man bare bliver tykkere og tykkere uden at kunne gøre noget ved det...

de små tager også megte på i øjeblikket...

men vi laver en motions/spise sundt aftale når de små basser er kommet ud så skal det nok gå...

Anmeld

19. juni 2012

Masig

Kay skriver:

de små tager også megte på i øjeblikket...

men vi laver en motions/spise sundt aftale når de små basser er kommet ud så skal det nok gå...

Haha det er lige det vi gør... Jeg købte altså også den hvide chokolade

Men spiste til gengæld bare salat til aftensmad

Men de små tager jo kun ca. 200 g på hver uge, hvorfor skal jeg så tage ½-1 kg på....???

Anmeld

19. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Haha det er lige det vi gør... Jeg købte altså også den hvide chokolade

Men spiste til gengæld bare salat til aftensmad

Men de små tager jo kun ca. 200 g på hver uge, hvorfor skal jeg så tage ½-1 kg på....???

århhh noget med blod og fostervand og noget... vand.... ved det ik helt...

Anmeld

20. juni 2012

Masig

Kay skriver:

århhh noget med blod og fostervand og noget... vand.... ved det ik helt...

Armen det er da slet ikke fair... Og de siger det hele alt i alt kun vejer 10 kg ved fødslen.. Hvor kommer de sidste mange kg så fra???

Anmeld

20. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Armen det er da slet ikke fair... Og de siger det hele alt i alt kun vejer 10 kg ved fødslen.. Hvor kommer de sidste mange kg så fra???

det er de fedt depoter du opbygger til amning...

Anmeld

20. juni 2012

Masig

Kay skriver:

det er de fedt depoter du opbygger til amning...

Arrrrhhh.. du er så klog hehe.. Jamen så er det fair nok, hvis de bare forsvinder i takt med amningen så er det fint (så håber jeg sandelig jeg kan amme!!!)

Anmeld

20. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Arrrrhhh.. du er så klog hehe.. Jamen så er det fair nok, hvis de bare forsvinder i takt med amningen så er det fint (så håber jeg sandelig jeg kan amme!!!)

os her!!!

Anmeld

20. juni 2012

SaNiNa

øv sikke den træls dag...

Jeg ville også bliver noget ked af det hvis vores bil var bleve risset hele vejen hen uden personen havde givet sig til kende, men sådan er derværre nogen der er.

apoteket og aldi har de ikke video overvågning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.