Ihhhh har man da ingen pli??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.844 visninger
30 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juni 2012

Kay

ja... det er da bare ikke min dag i dag...

har i en salgs gruppe på faceboook spurgt på noget der stod til salg... og så om ikke sælgeren vælger at slætte den uden så meget som en besked om at den var solgt til anden side eller hvad fanden grunden var!? det syntes jeg ik er ok... man kan da i det mindste svare istedet for bare at slette!

og så "bedst" af alt... var jeg lige et smut ned og hente noget på apoteket og en tur forbi aldi... og da jeg kommer hjem ser jeg at der er en IDIOT der har ridset hele siden på vores bil.... det må havde været en lysseblå bil da den har efterladt lak på vores!!!!  men selvfølgelig efterlader man ik lige en besked med en undskyldning...

hvad sker der lige for almindelig dannelse og pli???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Frk-Lotusblomst

Kay skriver:

har i en salgs gruppe på faceboook spurgt på noget der stod til salg... og så om ikke sælgeren vælger at slætte den uden så meget som en besked om at den var solgt til anden side eller hvad fanden grunden var!? det syntes jeg ik er ok... man kan da i det mindste svare istedet for bare at slette!

og så "bedst" af alt... var jeg lige et smut ned og hente noget på apoteket og en tur forbi aldi... og da jeg kommer hjem ser jeg at der er en IDIOT der har ridset hele siden på vores bil.... det må havde været en lysseblå bil da den har efterladt lak på vores!!!!  men selvfølgelig efterlader man ik lige en besked med en undskyldning...

Sådan er nogen folk desværre..

Har selv oplevet lignende for 6 måneder siden.. Vores 1 år gamle bil havde fået et ordentlig tryk og mega ridser på forskærmen. TSK.. ingen seddel eller noget.. og vi fik den lavet for omtrent 4500 kr.. HMM..

Anmeld

19. juni 2012

TNBC

Kay skriver:

nej det er der ikke. Jeg synes man ser mange uforskammet mennesker.

og jeg har ogsaa oplevet at folk bare ikke svarer tilbage.

hvis man har en annonce paa nettet, tjekker man da den ofte, og svarer hvis man har faaet en mail. eller er det bare mig?

Anmeld

19. juni 2012

Masig

Kay skriver:

Det med facebookgruppen, det kan jeg forstå, tror også jeg kunne finde på at slette min "annonce" når varen var solgt...

Men det med bilen er simpelthen bare svineri.. Helt ærligt man har jo forsikring til den slags, så hvorfor ikke lige være ærlig og sige man har lavet en skade, men nogle tænker desværre kun på sig selv... Jeg kunne aldrig få mig selv til bare at køre væk hvis jeg havde lavet en skade altså, kan slet ikke forstå hvordan man kan gøre det...

Anmeld

19. juni 2012

Solstrålebørn

Man kunne da godt lige ligge en seddel i forruden... 

Anmeld

19. juni 2012

Camillos

Kay skriver:

Ja det findes der desværre ikke meget af i denne verden mere... Tror bare du skal gå i seng nu, hele din dag er ødelagt?!.. 

til dig søde!

Anmeld

19. juni 2012

Kay

Frk-Lotusblomst skriver:

Sådan er nogen folk desværre..

Har selv oplevet lignende for 6 måneder siden.. Vores 1 år gamle bil havde fået et ordentlig tryk og mega ridser på forskærmen. TSK.. ingen seddel eller noget.. og vi fik den lavet for omtrent 4500 kr.. HMM..

pisse irriterende altså... det er da det mindste man kan gøre!!

Anmeld

19. juni 2012

Kay

Yurie skriver:

nej det er der ikke. Jeg synes man ser mange uforskammet mennesker.

og jeg har ogsaa oplevet at folk bare ikke svarer tilbage.

hvis man har en annonce paa nettet, tjekker man da den ofte, og svarer hvis man har faaet en mail. eller er det bare mig?

ja og på face kan man jo tagge navnet på den person man skriver til så de med 100% sikkerhed kan se det...

Anmeld

19. juni 2012

Frk-Lotusblomst

Kay skriver:

pisse irriterende altså... det er da det mindste man kan gøre!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Anmeld

19. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Det med facebookgruppen, det kan jeg forstå, tror også jeg kunne finde på at slette min "annonce" når varen var solgt...

Men det med bilen er simpelthen bare svineri.. Helt ærligt man har jo forsikring til den slags, så hvorfor ikke lige være ærlig og sige man har lavet en skade, men nogle tænker desværre kun på sig selv... Jeg kunne aldrig få mig selv til bare at køre væk hvis jeg havde lavet en skade altså, kan slet ikke forstå hvordan man kan gøre det...

nej vel??

den med face forstår jeg altså ik man ik bare svare at den er solgt og så sletter bagefter...  kan godt være det bare er mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.