Ihhhh har man da ingen pli??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Kay

Solstrålebørn skriver:

Man kunne da godt lige ligge en seddel i forruden... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Kay

Camillos skriver:

Ja det findes der desværre ikke meget af i denne verden mere... Tror bare du skal gå i seng nu, hele din dag er ødelagt?!.. 

til dig søde!

nej har alt for meget jeg gerne skulle nå i dag til at gå i seng... men høvler nok lidt chokolade undervejs i min bitterhed!

Anmeld

19. juni 2012

Masig

Kay skriver:

nej vel??

den med face forstår jeg altså ik man ik bare svare at den er solgt og så sletter bagefter...  kan godt være det bare er mig

Må indrømme at det har jeg altså også gjort med en annonce på dba... Når annoncen er slettet, finder folk jo alligevel ud af den er solgt, så om man skriver det eller sletter den, synes jeg kommer lidt ud på ét, men sådan er vi jo forskellige

Også fordi man ved jo aldrig hvornår folk ser annoncen igen efter de har spurgt på den. Så du kan jo i princippet godt svare at den er solgt, og så slette dagen efter fx, men så har personen der spurgte måske endnu ikke være online og set du har svaret inden du slettede, og så tror personen at du ikke har svaret...

Nu ved jeg jo ikke lige hvordan det er på FB, men andre steder beder de en om at slette annoncen så snart varen er solgt.. Så kan man jo ikke gå og vente på at folk ser at man har svaret at den er solgt inden man sletter...

Hehe lidt lang forklaring, men jeg synes det er ok bare at slette når varen er solgt. Budskabet kommer jo fint frem på den måde

Men den med bilen fatter jeg stadig ikke man kan...

Anmeld

19. juni 2012

Masig

Kay skriver:

nej har alt for meget jeg gerne skulle nå i dag til at gå i seng... men høvler nok lidt chokolade undervejs i min bitterhed!

Årh jeg ville gøre alt for noget hvid chokolade lige nu... er helt desperat næsten, men har allerede taget alt for mange kg på pga dårlige og usunde madvaner så tror jeg skal holde lidt igen med alt det der søde stads

Anmeld

19. juni 2012

Lusi

Kay skriver:

ja... det er da bare ikke min dag i dag...

har i en salgs gruppe på faceboook spurgt på noget der stod til salg... og så om ikke sælgeren vælger at slætte den uden så meget som en besked om at den var solgt til anden side eller hvad fanden grunden var!? det syntes jeg ik er ok... man kan da i det mindste svare istedet for bare at slette!

og så "bedst" af alt... var jeg lige et smut ned og hente noget på apoteket og en tur forbi aldi... og da jeg kommer hjem ser jeg at der er en IDIOT der har ridset hele siden på vores bil.... det må havde været en lysseblå bil da den har efterladt lak på vores!!!!  men selvfølgelig efterlader man ik lige en besked med en undskyldning...

hvad sker der lige for almindelig dannelse og pli???

Ja folk er så egoistiske
Min svoger, så på et tidspunkt en billist, kører ind i en parkeret bil. Da der ik sad nogen i bilen, kørte han da bare videre!
Min svoger synes sjovt nok ik, han skulle slippe godt fra det, så han tog pladerne på bilen, og skrev en lille fin note om at en bil med den nummerplade, havde lavet skaden og han bare kunne ringe hvis han ville vide mere.. SÅ godt gjort..! Og hvis jeg nogensinde skulle opleve det, ville jeg klart gøre det samme..

Jeg sad selv engang i vores bil på en parkeringsplads, der der kommer en (undskyld mig, kælling) og smider spanden ind og smadre døren op i min.. Hun går bare pænt videre, da hun ik liiiige har spottet at jeg sider der
Jeg flyver ud af bilen og siger pænt til hende: undskyld jeg sad desværre inde i bilen, som du lige smadrede din dør op i, men det skal du da ENDELIG ik tage dig af kvinde!! Hun blev pænt underlig og vidste ik lige hvad hun skulle gøre, andet end at vende sig om og gå, INDTIL jeg begyndte at notere hendes nummerplade og bilmærke og det hele. Så blev hun pludselig snaksagelig, men sagde bare pænt til hende, at jeg sgu ik gad snakke med én med dén opførsel og satte mig ind i bilen igen

Anmeld

19. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Må indrømme at det har jeg altså også gjort med en annonce på dba... Når annoncen er slettet, finder folk jo alligevel ud af den er solgt, så om man skriver det eller sletter den, synes jeg kommer lidt ud på ét, men sådan er vi jo forskellige

Også fordi man ved jo aldrig hvornår folk ser annoncen igen efter de har spurgt på den. Så du kan jo i princippet godt svare at den er solgt, og så slette dagen efter fx, men så har personen der spurgte måske endnu ikke være online og set du har svaret inden du slettede, og så tror personen at du ikke har svaret...

Nu ved jeg jo ikke lige hvordan det er på FB, men andre steder beder de en om at slette annoncen så snart varen er solgt.. Så kan man jo ikke gå og vente på at folk ser at man har svaret at den er solgt inden man sletter...

Hehe lidt lang forklaring, men jeg synes det er ok bare at slette når varen er solgt. Budskabet kommer jo fint frem på den måde

Men den med bilen fatter jeg stadig ikke man kan...

på face kan man se om der er svaret også selv om den er slettet

Anmeld

19. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Årh jeg ville gøre alt for noget hvid chokolade lige nu... er helt desperat næsten, men har allerede taget alt for mange kg på pga dårlige og usunde madvaner så tror jeg skal holde lidt igen med alt det der søde stads

jeg tror også jeg har taget lidt mere på end nødvendigt... men det er bare sååååå svært når man har sååååå meget lyst

Anmeld

19. juni 2012

Kay

Lykke86 skriver:

Ja folk er så egoistiske
Min svoger, så på et tidspunkt en billist, kører ind i en parkeret bil. Da der ik sad nogen i bilen, kørte han da bare videre!
Min svoger synes sjovt nok ik, han skulle slippe godt fra det, så han tog pladerne på bilen, og skrev en lille fin note om at en bil med den nummerplade, havde lavet skaden og han bare kunne ringe hvis han ville vide mere.. SÅ godt gjort..! Og hvis jeg nogensinde skulle opleve det, ville jeg klart gøre det samme..

Jeg sad selv engang i vores bil på en parkeringsplads, der der kommer en (undskyld mig, kælling) og smider spanden ind og smadre døren op i min.. Hun går bare pænt videre, da hun ik liiiige har spottet at jeg sider der
Jeg flyver ud af bilen og siger pænt til hende: undskyld jeg sad desværre inde i bilen, som du lige smadrede din dør op i, men det skal du da ENDELIG ik tage dig af kvinde!! Hun blev pænt underlig og vidste ik lige hvad hun skulle gøre, andet end at vende sig om og gå, INDTIL jeg begyndte at notere hendes nummerplade og bilmærke og det hele. Så blev hun pludselig snaksagelig, men sagde bare pænt til hende, at jeg sgu ik gad snakke med én med dén opførsel og satte mig ind i bilen igen

haha godt gjort.... jeg var dælemer også blevet tosset hvis jeg havde set hvem der havde gjort det!

Anmeld

19. juni 2012

Karo

Kay skriver:

ja og på face kan man jo tagge navnet på den person man skriver til så de med 100% sikkerhed kan se det...

Men hvis hun har svaret og efterfølgende slettet varen, så slettes svaret vel også ?

Anmeld

19. juni 2012

Masig

Kay skriver:

på face kan man se om der er svaret også selv om den er slettet

Nårh.. ja okay så kan jeg godt se det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.