Kay skriver:
ja... det er da bare ikke min dag i dag...
har i en salgs gruppe på faceboook spurgt på noget der stod til salg... og så om ikke sælgeren vælger at slætte den uden så meget som en besked om at den var solgt til anden side eller hvad fanden grunden var!? det syntes jeg ik er ok... man kan da i det mindste svare istedet for bare at slette!
og så "bedst" af alt... var jeg lige et smut ned og hente noget på apoteket og en tur forbi aldi... og da jeg kommer hjem ser jeg at der er en IDIOT der har ridset hele siden på vores bil.... det må havde været en lysseblå bil da den har efterladt lak på vores!!!!
men selvfølgelig efterlader man ik lige en besked med en undskyldning...
hvad sker der lige for almindelig dannelse og pli???
Ja folk er så egoistiske

Min svoger, så på et tidspunkt en billist, kører ind i en parkeret bil. Da der ik sad nogen i bilen, kørte han da bare videre!
Min svoger synes sjovt nok ik, han skulle slippe godt fra det, så han tog pladerne på bilen, og skrev en lille fin note om at en bil med den nummerplade, havde lavet skaden og han bare kunne ringe hvis han ville vide mere.. SÅ godt gjort..! Og hvis jeg nogensinde skulle opleve det, ville jeg klart gøre det samme..
Jeg sad selv engang i vores bil på en parkeringsplads, der der kommer en (undskyld mig, kælling) og smider spanden ind og smadre døren op i min.. Hun går bare pænt videre, da hun ik liiiige har spottet at jeg sider der

Jeg flyver ud af bilen og siger pænt til hende: undskyld jeg sad desværre inde i bilen, som du lige smadrede din dør op i, men det skal du da ENDELIG ik tage dig af kvinde!! Hun blev pænt underlig og vidste ik lige hvad hun skulle gøre, andet end at vende sig om og gå, INDTIL jeg begyndte at notere hendes nummerplade og bilmærke og det hele. Så blev hun pludselig snaksagelig, men sagde bare pænt til hende, at jeg sgu ik gad snakke med én med dén opførsel og satte mig ind i bilen igen
Anmeld