jeg låner lige et spørgsmål :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Frk.S

Har han haft den med på skolen? Måske han har glemt den der?

Eller en af hans medstuderende er kommet til at tage den med hjem? Det skete engang for mig, at jeg var ved at læse til eksamen og jeg manglede et hæfte, hvor jeg VIDSTE der bare stod nogle guldkorn jeg skulle bruge. Jeg ledte og ledte... og ledte.

Til sidst kontaktede jeg min studiegruppe og spurgte om en af dem kunne have fået den med hjem. Og der VAR sørme en der var kommet til at tage den, fordi hun troede det var hendes egen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

jydeinden

Frk.S skriver:

Har han haft den med på skolen? Måske han har glemt den der?

Eller en af hans medstuderende er kommet til at tage den med hjem? Det skete engang for mig, at jeg var ved at læse til eksamen og jeg manglede et hæfte, hvor jeg VIDSTE der bare stod nogle guldkorn jeg skulle bruge. Jeg ledte og ledte... og ledte.

Til sidst kontaktede jeg min studiegruppe og spurgte om en af dem kunne have fået den med hjem. Og der VAR sørme en der var kommet til at tage den, fordi hun troede det var hendes egen

han siger han ved han pakkede bogen ned som det første.. og at den ikke er på skolen .. det er bare noget hø hvis der så er en af de andre der har afleveret i den i deres navn ( kan de nemlig godt, da de bøger ikke er registeret i et system)

Anmeld

19. juni 2012

jydeinden

helle85 skriver:

det tænkte jeg også. for ting plejer at dukke op nå man ikke skal bruge dem mere

vi må bare kigge imorgen eller torsdag så, for derefter er det for sent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.