jeg låner lige et spørgsmål :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
22 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

jydeinden

jeg husker der en gang var en der spurgte hvor vi ville befinde os hvis vi var et sæt nøgler. så nu spørg jeg, hvor ville i gemme jer, hvis i var en it bog?

min kæreste står og skal afleverer bøger til skolen, men den pokkers bog er pist væk, og det er dælme nogle sure penge vi skal betale hvis vi ikke finder den ( den koster 800 kr)

så piger, hvor ville i gemme jer hvis i var en bog?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

HeidiØ

jydeinden skriver:

jeg husker der en gang var en der spurgte hvor vi ville befinde os hvis vi var et sæt nøgler. så nu spørg jeg, hvor ville i gemme jer, hvis i var en it bog?

min kæreste står og skal afleverer bøger til skolen, men den pokkers bog er pist væk, og det er dælme nogle sure penge vi skal betale hvis vi ikke finder den ( den koster 800 kr)

Bagerst i mit klædeskab! For der ligger i forvejen nogle jeg prøver/prøvede at få solgt!

Anmeld

19. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
I fryseren

Jeg finder mine ting de underligste steder - så hvorfor ikke en bog i fryseren

Men ellers blandet sammen med alle jeres papirer i skuffen, I bliver ved med at udskyde at rydde op i? (hvis I da har en sådan?)

Anmeld

19. juni 2012

jydeinden

HeidiØ skriver:

Bagerst i mit klædeskab! For der ligger i forvejen nogle jeg prøver/prøvede at få solgt!

hmm du siger noget søde.. måske man skulle prøve at lede der

Anmeld

19. juni 2012

jydeinden

PT skriver:

I fryseren

Jeg finder mine ting de underligste steder - så hvorfor ikke en bog i fryseren

Men ellers blandet sammen med alle jeres papirer i skuffen, I bliver ved med at udskyde at rydde op i? (hvis I da har en sådan?)

hmm vi har ledt vores bogreol igennem, vores skuffer, vores tasker, under sengen ( så langt som vi nu kunne nå) alverdens poser. men håber da ikke vi finder den i fryseren, for så må den være pænt våd hihi

Anmeld

19. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Der, hvor I allerede har kigget efter den flere gange, fordi det er mest indlysende - i reolen eller på sengebordet eller skrivebordet - det ved du bedst. 

I har bare ikke set ORDENTLIGT efter, og I vil slet ikke kunne forstå det, når en af jer finder den om lidt. 

Jeg stirrer mig ofte blind, når jeg leder efter noget, så dette er baseret på mange års erfaring 

Anmeld

19. juni 2012

jydeinden

Mor og meget mere skriver:

Der, hvor I allerede har kigget efter den flere gange, fordi det er mest indlysende - i reolen eller på sengebordet eller skrivebordet - det ved du bedst. 

I har bare ikke set ORDENTLIGT efter, og I vil slet ikke kunne forstå det, når en af jer finder den om lidt. 

Jeg stirrer mig ofte blind, når jeg leder efter noget, så dette er baseret på mange års erfaring 

hehe måske har du ret.. dét ville ikke være første gang at dét er sket..

dog synes jeg det mest pinelige er en gang hvor jeg rendte forvirret rundt og ledte efter mine solbriller, og kunne absolut ikke forstå hvor de var, indtil jeg kom til at mærke mig selv på panden, og fandt ud af at dér sad de da

Anmeld

19. juni 2012

Troldemommi

Jeg brugte engang lang tid på at lede efter nogle noter til et fag før jeg kom i tanke om jeg havde lånt dem ud, kan dette være tilfældet her??

Monica

Anmeld

19. juni 2012

Nettemor

Den ligger på køkkenbordet. I har lagt den frem for I skulle kunne finde den.Og har højst sandsynligt flyttet på den et par gange i jeres jagt

Eller forest i bogreolen så den er nem at finde Den har bare en anden farve end han husker

Anmeld

19. juni 2012

Kløver

jydeinden skriver:

Under sofaen eller i nærheden af computeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.