jeg låner lige et spørgsmål :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

åhhh hvor jeg kender det!

Den er bare væk  I finder den først, når i ikke længere leder efter den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Kofoed.

Har den ring ryg? For så forsvinder den endnu hurtigere i bogreolen.

Hvis i gør som mig, så starter man i et rum, tømmer et hjørne og så skal ALT studeres nøje og så over i hjørnet. Når dagen er omme og håbet ude, så ligger den det sted i mangler at lede Ved ikke hvorfor, men den ligger altid i den modsatte ende af huset, end der man kigger..

Anmeld

19. juni 2012

jydeinden

Monica P skriver:

Jeg brugte engang lang tid på at lede efter nogle noter til et fag før jeg kom i tanke om jeg havde lånt dem ud, kan dette være tilfældet her??

Monica

sidst jeg spurgte ham, sagde han nej for han havde ikke brugt den i lang tid, og alle på skolen har en bog ligesom hans.

han mener den ligger herhjemme, men ihh vores lejelighed er jo ikke verdens største, så hvor katten kan den være

Anmeld

19. juni 2012

jydeinden

Maja84 skriver:

Under sofaen eller i nærheden af computeren

hehe vi har ingen sofa, og foran computeren ligger der desværre ingenting

Anmeld

19. juni 2012

jydeinden

rikkeregnbue skriver:

hehe dét råd vil jeg tage til mig, og vente med at lede til imorgen hihi

Anmeld

19. juni 2012

jydeinden

Kofoed. skriver:

Har den ring ryg? For så forsvinder den endnu hurtigere i bogreolen.

Hvis i gør som mig, så starter man i et rum, tømmer et hjørne og så skal ALT studeres nøje og så over i hjørnet. Når dagen er omme og håbet ude, så ligger den det sted i mangler at lede Ved ikke hvorfor, men den ligger altid i den modsatte ende af huset, end der man kigger..

nix den har alm. flad ryg, og er vist nok skrig grøn ( såvidt jeg husker) og hmm måske man skulle lede den reol igennem igen.. det kunne jo ske man havde overset den

og ja vi snakker også om at gå slavisk til værks også lede ALLE rummene igennem ( undtagen badeværelset)

Anmeld

19. juni 2012

jydeinden

Nettemor skriver:

Den ligger på køkkenbordet. I har lagt den frem for I skulle kunne finde den.Og har højst sandsynligt flyttet på den et par gange i jeres jagt

Eller forest i bogreolen så den er nem at finde Den har bare en anden farve end han husker

hmm det skulle somend ikke undre mig hvis dét var tilfældet.. kæresten har det med at flytte sine ting, og når han så gør det, så kan han ikke huske hvorhen

Anmeld

19. juni 2012

Kofoed.

jydeinden skriver:

nix den har alm. flad ryg, og er vist nok skrig grøn ( såvidt jeg husker) og hmm måske man skulle lede den reol igennem igen.. det kunne jo ske man havde overset den

og ja vi snakker også om at gå slavisk til værks også lede ALLE rummene igennem ( undtagen badeværelset)

Og i badeværelset skaber ligger den

Anmeld

19. juni 2012

jydeinden

Kofoed. skriver:

Og i badeværelset skaber ligger den

hehe dét er vores badeværelse for lille til at have

Anmeld

19. juni 2012

helle85

rikkeregnbue skriver:

det tænkte jeg også. for ting plejer at dukke op nå man ikke skal bruge dem mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.