Jeg har lagt min hæklenål på is...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mom In The Making skriver:

Jeg sliber, grunder x2, og maler de store overladen med lille rulle og så de stedet den ikke kan nå bruger jeg en pensel.

Min erfaring siger mig at det med at grunde først gør en stor forskel.

Ja, det lyder altså også bare super dejligt, så sidder man aldrig helt fast hvis der er noget man ikke lige kan finde ud af.

Nåår ja havde da glemt alt om at man ska grunde, inden man maler. Hold da det et vist længe siden jeg har haft en pensel i hånden!! 

Har faktisk også tænkt på om jeg sku be min veninde om at male nogle flotte blomster eller noget på. Det ku da se lidt fedt ud hvis den blev malet lilla, med feks Tyrkiets og pinke blomster.. ?? 

Ja før vi lavede nørkleklubben, gik jeg helt i stå hvis jeg fik tekniske problemer. Ku så ringe til min veninde, som så altid ku hjælpe, komme med gode råd osv, så føler endelig jeg er ved at være ok til sy. Har feks lige syet et par bukser til baby, af en gammel trøje, jeg havde gemt fordi jeg ku stoffet, men ik trøjen. Mangler kun at sætte elastik i.  Er lidt stolt! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

Nåår ja havde da glemt alt om at man ska grunde, inden man maler. Hold da det et vist længe siden jeg har haft en pensel i hånden!! 

Har faktisk også tænkt på om jeg sku be min veninde om at male nogle flotte blomster eller noget på. Det ku da se lidt fedt ud hvis den blev malet lilla, med feks Tyrkiets og pinke blomster.. ?? 

Ja før vi lavede nørkleklubben, gik jeg helt i stå hvis jeg fik tekniske problemer. Ku så ringe til min veninde, som så altid ku hjælpe, komme med gode råd osv, så føler endelig jeg er ved at være ok til sy. Har feks lige syet et par bukser til baby, af en gammel trøje, jeg havde gemt fordi jeg ku stoffet, men ik trøjen. Mangler kun at sætte elastik i.  Er lidt stolt! Vh stine

jah, altså man kan jo godt lade være, men jeg synes virkelig resultatet bliver bedre når man gør det.

Ja, det kunne da være rigtig fint. Den skal nok blive rigtig fin. Hvilken lilla havde du tænkt, mørk eller lys?

Ej, jeg vil så gerne igang emd den symaskine, kan sgu godt forstå du er stolt over det, ville så gerne kunne det. ligger du ikke billeder ind når du får elastik i dem? Vil rigtig gerne se dem. Når jeg bliver træt af at male og tapesere så vil jeg igang med symaskinen, bliversimpelthen nødttil det. hehe. det kribler helt.

Anmeld

20. juni 2012

StineW79

jah, altså man kan jo godt lade være, men jeg synes virkelig resultatet bliver bedre når man gør det.

Ja, det kunne da være rigtig fint. Den skal nok blive rigtig fin. Hvilken lilla havde du tænkt, mørk eller lys?

Ej, jeg vil så gerne igang emd den symaskine, kan sgu godt forstå du er stolt over det, ville så gerne kunne det. ligger du ikke billeder ind når du får elastik i dem? Vil rigtig gerne se dem. Når jeg bliver træt af at male og tapesere så vil jeg igang med symaskinen, bliversimpelthen nødttil det. hehe. det kribler helt.

Mørke lilla!! 

Jo ska nok ligge et billede ind når jeg får elastik i!! Vh stine

Anmeld

20. juni 2012

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

Mørke lilla!! 

Jo ska nok ligge et billede ind når jeg får elastik i!! Vh stine

Den skal nok blive rigtig fin.

Super, glæder mig til at se dem.

Anmeld

22. juni 2012

MomInTheMaking

Pylle3 skriver:

Du gør det bare når du har tid Så kan du jo vende tilbage..

Satser på du springer fra? har nemlig en anden køber, med mindre du vil ha' den.

Anmeld

23. juni 2012

De3Guldklumper

Satser på du springer fra? har nemlig en anden køber, med mindre du vil ha' den.

Åhh for hulen - det må du undskylde jeg ikke har fået svaret men ja jeg springer fra - havde håbet på den var større den lignede den umiddelbart på billederne

Anmeld

23. juni 2012

MomInTheMaking

Pylle3 skriver:

Åhh for hulen - det må du undskylde jeg ikke har fået svaret men ja jeg springer fra - havde håbet på den var større den lignede den umiddelbart på billederne

Det er helt i orden. har en anden køber. Hehe 

Anmeld

2. september 2012

StineW79

Den skal nok blive rigtig fin.

Super, glæder mig til at se dem.

så fik jeg malet bænken som jeg skrev om tidliger. den ligger under den kreativ tråd. vh stine

Anmeld

7. september 2012

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

så fik jeg malet bænken som jeg skrev om tidliger. den ligger under den kreativ tråd. vh stine

Ihh.. har lige været inde og kigge, hold nu op hvor er den blevet fin. Jeg er overhovedet ikke kommet igang med mit sæt endnu, men glæder mig.

Jeg har kastet mig ud i syverdenen og prøver at få lært mig selv lidt maskine syning, det går okay, men må indrømme at min tålmodighed bliver sat meget på prøve. xD hehe

Anmeld

7. september 2012

StineW79

Ihh.. har lige været inde og kigge, hold nu op hvor er den blevet fin. Jeg er overhovedet ikke kommet igang med mit sæt endnu, men glæder mig.

Jeg har kastet mig ud i syverdenen og prøver at få lært mig selv lidt maskine syning, det går okay, men må indrømme at min tålmodighed bliver sat meget på prøve. xD hehe

Ja synte også at den er blevet vildt fin! Thea hjalp med at male den.

Jeg er gået i gang med at de små stole. Fandt en hel masse små dåser maling med 250ml i, i alle de fedeste farver i Bilka, til 3 for 40 kr. Virkelig flot. Vil også sy forskellige hynder til, så der ik er en som er magen til hinanden.

De ska ud og stå i hendes nye legehus, som gerne sku komme i starten af næste uge. Thea har nemlig fødselsdag på onsdag. 

Jeg ska ud i det helt store kage projekt, er godt nok spændt på om det vil lykkes! 

Hva har du fået syet?? Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.