Jeg har lagt min hæklenål på is...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.232 visninger
29 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

MomInTheMaking

..For nu skal jeg simpelthen lave noget andet for en stund.

Jeg har i lang tid samlet skuffedimser og andre sjove ting, som måske kunne forskønnes med en klat maling og noget tapet. (Det er jo såmoderne for tiden. hehe)

Jeg har også et borde bænke sæt til Penny's værelse der står for tur, men ville lige starte med et mini projekt og jeg synes jo egentlig den er blevet meget sød.

Den er starten på de ting jeg vil lave til en bod jeg satser på at jeg vil have på et marked til næste år. Det er lidt en drøm jeg altid har haft. Så nu håbe rjeg bare at jeg kan få noget der kan sælges ud mellem hænderne.

But with no further ado.. her er hun så. Før og efter.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

De3Guldklumper

Ej hvor er den blevet flot? Er det en du sælger for så kunne jeg da muligvis være interesseret

Anmeld

18. juni 2012

Nettemor

Hvor er den bare super sød! hvor stor er den?

forresten hvis du har DIY på de blomster du har hæklet som du lagde billeder op af i den anden tråd så kender jeg en lykkelig modtager (MIG )

Anmeld

18. juni 2012

MomInTheMaking

Pylle3 skriver:

Ej hvor er den blevet flot? Er det en du sælger for så kunne jeg da muligvis være interesseret

Jah det er jo egentlig meningen den skal med på marked til næste år. haha.. men det kan da godt være jeg kan overtales til at sælge før tid.

Er lige blevet færdig med den i aften, så er slet ikke nået til prissætning. Men umiddelbart vil den lægge omkring 250 kr. Og så er der jo porto oven i, med mindre du kan hente.

Anmeld

18. juni 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

Hvor er den bare super sød! hvor stor er den?

forresten hvis du har DIY på de blomster du har hæklet som du lagde billeder op af i den anden tråd så kender jeg en lykkelig modtager (MIG )

Mange tak. Åh ha.. bob bob ik.. har ikke lige målene på den nu, men det er bare sådan en lille skuffe dims, det er mit 4 personers spisebord den står på, så kan man måske få en fornemmelse?;P

Nej, det har jeg faktisk ikke.. men jeg vil godt lige prøve at lave en opskrift hvis det er.xD hvis jeg kan huske det... for jeg gør det jo bare sådan lidt hist og pist agtigt. Er der nogen bestemte du sådan tænker på?

Anmeld

18. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Den er blevet så fin. Glæder mig da til at se hva du mere ka finde på!! Vh stine

Anmeld

18. juni 2012

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

Den er blevet så fin. Glæder mig da til at se hva du mere ka finde på!! Vh stine

Mange tak. Ja, jeg glæder mig nok allermest til at jeg skal igang med de to små  stole + bord + slagbænk jeg har til Penny's værelse. Men skal lige på jagt efter noget mere maling og sandpapir. hehe

Anmeld

18. juni 2012

De3Guldklumper

Mom In The Making skriver:

Jah det er jo egentlig meningen den skal med på marked til næste år. haha.. men det kan da godt være jeg kan overtales til at sælge før tid.

Er lige blevet færdig med den i aften, så er slet ikke nået til prissætning. Men umiddelbart vil den lægge omkring 250 kr. Og så er der jo porto oven i, med mindre du kan hente.

Hvor stor ér den? Sådan længde mæssige og dybde?

Anmeld

18. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mom In The Making skriver:

Mange tak. Ja, jeg glæder mig nok allermest til at jeg skal igang med de to små  stole + bord + slagbænk jeg har til Penny's værelse. Men skal lige på jagt efter noget mere maling og sandpapir. hehe

Uha hvis du kommer til at kede dig, må du gerne komme og forskønne thea's lille slagbænk for mig... Var så heldig at finde den til 75 kr i en grnbrugs butik, men har ik fået gjort noget ved den endnu. Har planer om at male den lilla og sy en lille pude til med blomster på.. Vh stine

Anmeld

18. juni 2012

MomInTheMaking

Pylle3 skriver:

Hvor stor ér den? Sådan længde mæssige og dybde?

Åhh.. den er svær. haha.. jeg vil meget gerne måle den i morgen, men den er ikke voldsomt stor, hvis jeg selv skulle bruge den var det til natbord, eller i gangen til lige at smide nøgler eller lignende på/i.

Men jeg skal altså bare i seng nu. hehe..er så træt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.