StineW79 skriver:
Er faktisk i en nørkleklub med 4 veninder. Vi mødes når det ka lade sig gøre i weekender, hvor vi så syr og alle mulige ting. Drikker kaffe og spiser kage. Er dersvære ved at være længe siden vi ha været sammen, til kreativ hygge. Der er nemlig 2 af dem som sku/ ska giftes, så de ledige weekender har vi brygt på at planlægge/ holde polterarbender og gå til brylluper.
Så mine finger klør helt for at lave noget kreativt. Har faktisk de sidste par dage kigget på min symaskine og spurt den hva vi dog ska finde på??? Tror det bliver til et par nye sutsnore til den bette. Det er så hurtigt at lave! Vh stine
Ihh.. det lyder bare rigtig hyggeligt.
jeg mangler godt nok nogen at lave sådan noget sammen med, har et par veninder som godt gider lidt, men ikke noget særligt.
Jeg vil også vildt gerne have gang i symaskinen, er ikke særlig ferm til det, en umiddelbart er jeg ret lærenem, så når jeg lige finder ud af hvordan man sætter den der dims på (Som nålen syr ned i midten af og somman kan tage op og ned?) den er nemlig faldet af, så tror jeg at jeg vil forsøge mig frem..
Har efterhånden fået samlet mig en god klat retrostof osv. så kunne være meget godt med lidt hynder og puder og sådan noget.
Anmeld