Anbefal kattefoder ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

B&J

HUSK:

din kat er en kød spiser og ikke korn spiser så løs på poserne der ikke er korn i

for protionerne kommer fra kød og det er det de har godt af og der må meget gerne være fik i så de kan få de omega 3-6 til pels og lede...

jeg syntes du skal prøve et mærke der hedder Acana. hvis i ikke har en butik der hedder foderland hos jer jamen så gå ind på deres hjemme side....

du kan altid tjekke hvad der er i katte fodderet bag på poserne...

vores kat får kun tørfodder for vådfodder er blod vand der er ingen næring i det eller noget jo så skal det være noget der er KØD i og ikke vand...

håber det kunne give dig lidt råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

JanetBJ

B&J skriver:

HUSK:

din kat er en kød spiser og ikke korn spiser så løs på poserne der ikke er korn i

for protionerne kommer fra kød og det er det de har godt af og der må meget gerne være fik i så de kan få de omega 3-6 til pels og lede...

jeg syntes du skal prøve et mærke der hedder Acana. hvis i ikke har en butik der hedder foderland hos jer jamen så gå ind på deres hjemme side....

vores kat får kun tørfodder for vådfodder er blod vand der er ingen næring i det eller noget jo så skal det være noget der er KØD i og ikke vand...

Det vil jeg lige tjekke med det samme tak .

Uha, min kat eeeeeelsker det der sauce som er i portionsposerne :s den spiser næsten ikke de der små bidder(ved ikke om det er kød eller en surprice, efterhånden)

Anmeld

19. juni 2012

B&J

JanetBJ skriver:

Det vil jeg lige tjekke med det samme tak .

Uha, min kat eeeeeelsker det der sauce som er i portionsposerne :s den spiser næsten ikke de der små bidder(ved ikke om det er kød eller en surprice, efterhånden)

jaa det er klart de elsker det fordi det er snaskede... men evt prøv lakse olie og putte oven på fodderet det er olier fra laksen som også er til pels og lede også bliver fodderet jo også snaksket de fleste katte og hunde elsker det

Anmeld

19. juni 2012

JanetBJ

B&J skriver:

jaa det er klart de elsker det fordi det er snaskede... men evt prøv lakse olie og putte oven på fodderet det er olier fra laksen som også er til pels og lede også bliver fodderet jo også snaksket de fleste katte og hunde elsker det

Uhha, det vil jeg prøve :b Den er også helt tosset med fisk

Har lige tjekket det foder, og det ser godt ud!

Anmeld

19. juni 2012

B&J

JanetBJ skriver:

Uhha, det vil jeg prøve :b Den er også helt tosset med fisk

Har lige tjekket det foder, og det ser godt ud!

fantastisk... den der hedder 7kg katte fodder til vores hun kat der har vi til ½år så det er billigt

Anmeld

19. juni 2012

Princesspigen

JanetBJ skriver:

Hejsa

Jeg har verdens dejligste lille kattemis, den er ca 4-5 måneder og får lige pt kitekat vådfoder-portionsposer + whiskas tørfoder, men jeg er IKKE tilfreds .. Whiskas'en er ihvertfald noget lort.

vil gerne skifte foder, men til hvad ?! synes det er et virvar at finde rundt ude i maxezoo/dyreforretninger og spørge ekspedienter som ikke aner en skid om foderet :s

Vil du anbefale noget foder du fodrer din kat med ?

kattefodder er en STOR verden..

personligt holde rjeg mig fra whiskas.. da jeg var yngre var der noget i deres fodder som gjorde katte afhængi af det så de ikke ville ha andet.. det er der garanteret ikke idag men holder mig ihværtifal fra det..

alt efter hvilke prisklasse, om den er inde kat, ude kat eller hvad den er er det svært at sige hvad den skal have..

havde den været lidt ældre og neutraliseret er der jo os fodder specialt til det..

Anmeld

19. juni 2012

Carl-Emil's mor

JanetBJ skriver:

Hejsa

Jeg har verdens dejligste lille kattemis, den er ca 4-5 måneder og får lige pt kitekat vådfoder-portionsposer + whiskas tørfoder, men jeg er IKKE tilfreds .. Whiskas'en er ihvertfald noget lort.

vil gerne skifte foder, men til hvad ?! synes det er et virvar at finde rundt ude i maxezoo/dyreforretninger og spørge ekspedienter som ikke aner en skid om foderet :s

Vil du anbefale noget foder du fodrer din kat med ?

nu gider jeg ikke starte en debat og gokke dem der har givet dig svar herinde oven i hovedet - men helt ærligt ikk? Hvad spiser en kat i naturen? DEN SPISER KØD!!!!!! Den spiser ikke korn i massevis som royal c, hills, whiskas, pussy osv osv osv osv osv fylder deres foder med.. Din kat har behov for et KORNFRIT produkt

Acana Eller Orijen har jeg utrolig god erfaring med vores gamle gamle gamle kat begyndte først at spise tørkost da hun var 12 år gammel... 12 år!!!! Ellers levede hun kun af mus og fugle for hun nægtede tørkost.. Men acana og orijen EEEEELSKER den gamle skøre dame i højt grad nu er det kun mus og fugle til dessert

Du vil opleve ved at fodre med kornfri produkter at :

1. Din kat spiser mindre.

2. Din kat skider mindre.

3. Din kat kommer til at få en meget meget meget blankere og flottere pels end du før har set

4. Du kan som ekstra suplement tilsætte lakse olie.. men dette SKAL være beregnet til dyr og ikke til mennesker da vi optager forskelligt

Jeg har været 1 ass. i en butik hvor vi solgte både acana og orijen og har ALDRIG oplevet noget negativt.. har oplevet folk være skeptiske men er altid blevet positive over foderet

Og som du kan se så er B&J der IKKE arb. i denne verden 100% korrekt i det hun siger

Anmeld

19. juni 2012

Carl-Emil's mor

B&J skriver:

HUSK:

jeg elsker når du giver dine svar med i disse debatter...

håber en dag du kan få lov at forhandle eller arbejde med produkterne fordi du har virkelig en god og solid viden præcis som vi i faget har ..

Anmeld

19. juni 2012

B&J

Carl-Emil's mor skriver:

jeg elsker når du giver dine svar med i disse debatter...

håber en dag du kan få lov at forhandle eller arbejde med produkterne fordi du har virkelig en god og solid viden præcis som vi i faget har ..

jeg vil så gerne have et arbejde omkring det men han vil sku ikke ansætte mig jeg er praktik i foderland og har været det i et stykke tid fordi der ingen job er men han mener han ikke mangler personale. selv om han gør så det er møg hammer øv.. for det er altså møg hammer spænde og det er fantastisk at se på de hunde der kommer in i butikken fra de starter  og til der går 3-4 mdr hvordan deres pels forandre sig og hvordan ejeren fortæller hvordan hunde forandre sig ang spisevaner og afføring... og selv har vi jo bare en super smuk kat der er silkebød

Anmeld

19. juni 2012

Carl-Emil's mor

B&J skriver:

jeg vil så gerne have et arbejde omkring det men han vil sku ikke ansætte mig jeg er praktik i foderland og har været det i et stykke tid fordi der ingen job er men han mener han ikke mangler personale. selv om han gør så det er møg hammer øv.. for det er altså møg hammer spænde og det er fantastisk at se på de hunde der kommer in i butikken fra de starter  og til der går 3-4 mdr hvordan deres pels forandre sig og hvordan ejeren fortæller hvordan hunde forandre sig ang spisevaner og afføring... og selv har vi jo bare en super smuk kat der er silkebød

har han for bare 5 små kr hjerne så skal han nok indse at du skal arbejde i hans butik

men ja det er SÅ fedt ( nærmest som en sejer) når en korn-hund eller kat kommer ind også efter 3-4 mdr er fuldstændig forandret, for som regel er ejerne det også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.