JanetBJ skriver:
Hejsa 
Jeg har verdens dejligste lille kattemis, den er ca 4-5 måneder og får lige pt kitekat vådfoder-portionsposer + whiskas tørfoder, men jeg er IKKE tilfreds .. Whiskas'en er ihvertfald noget lort.
vil gerne skifte foder, men til hvad ?! synes det er et virvar at finde rundt ude i maxezoo/dyreforretninger og spørge ekspedienter som ikke aner en skid om foderet :s
Vil du anbefale noget foder du fodrer din kat med
?
nu gider jeg ikke starte en debat og gokke dem der har givet dig svar herinde oven i hovedet - men helt ærligt ikk? Hvad spiser en kat i naturen? DEN SPISER KØD!!!!!! Den spiser ikke korn i massevis som royal c, hills, whiskas, pussy osv osv osv osv osv fylder deres foder med.. Din kat har behov for et KORNFRIT produkt 
Acana Eller Orijen har jeg utrolig god erfaring med
vores gamle gamle gamle kat begyndte først at spise tørkost da hun var 12 år gammel... 12 år!!!! Ellers levede hun kun af mus og fugle for hun nægtede tørkost.. Men acana og orijen EEEEELSKER den gamle skøre dame i højt grad
nu er det kun mus og fugle til dessert 
Du vil opleve ved at fodre med kornfri produkter at :
1. Din kat spiser mindre.
2. Din kat skider mindre.
3. Din kat kommer til at få en meget meget meget blankere og flottere pels end du før har set 
4. Du kan som ekstra suplement tilsætte lakse olie.. men dette SKAL være beregnet til dyr og ikke til mennesker da vi optager forskelligt 
Jeg har været 1 ass. i en butik hvor vi solgte både acana og orijen og har ALDRIG oplevet noget negativt.. har oplevet folk være skeptiske men er altid blevet positive over foderet 
Og som du kan se så er B&J der IKKE arb. i denne verden 100% korrekt i det hun siger

Anmeld