Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uuuuuh hvor er det spændende for jer!!! Jeg krydser alle fingre og alt andet der kan krydses for at det går godt i morgen og de næste 9 måneder så i kan få en skøn bebs ud af det
Knus, Sandra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Putomanen skriver: God eftermiddag Så er ÆU overstået. Det gik meget bedre end sidste gang. Det gjorde slet ikke lige så ondt som sidste gang, og når det gjortde ondt, varede det ikke særlig længe. Ved sidste scanning var der 7-8 follikler, og i dag var der hele 10 follikler. De fik 9 æg ud, 9 ÆG!!!! Det kan man bestemt kalde en god høst, den bedste jeg har prøvet. Nu ligger jeg på sofaen og putter om mig selv. Jeg har lidt ondt i maven. Men det er skønt, at det gik så godt i dag Så er der kun at for en god melding på onsdag, at de har udviklet sig godt.
God eftermiddag
Så er ÆU overstået. Det gik meget bedre end sidste gang. Det gjorde slet ikke lige så ondt som sidste gang, og når det gjortde ondt, varede det ikke særlig længe.
Ved sidste scanning var der 7-8 follikler, og i dag var der hele 10 follikler. De fik 9 æg ud, 9 ÆG!!!! Det kan man bestemt kalde en god høst, den bedste jeg har prøvet.
Nu ligger jeg på sofaen og putter om mig selv. Jeg har lidt ondt i maven. Men det er skønt, at det gik så godt i dag
Så er der kun at for en god melding på onsdag, at de har udviklet sig godt.
Krydser alt hvad der krydses kan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128