ÆU godt overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Ja det er rigtigt at det kan hjælpe at de ved det på forhånd!

Uhh det bliver spændende i morgen! Sjovt at du selv skal ringe, vi er på Skejby og der ringer de en op eller det gjorde de i hvert fald sidste gang...

Vi kan slet ikke få lov til at få dyrket længere end de 2 dage, fordi jeg har endo, ved ikke helt hvorfor, men sådan er det åbenbart...

Vi er super glade for Skejby, de er så søde og hjælpsomme, og det er bare dejligt, når man står i så sårbar en situation, synes jeg

Jeg håber også vi får et ekstra forsøg, men jeg håber ikke der bliver behov for det

Jeg og hepper alt hvad jeg kan i morgen på dine små æggebasser

5 æg ud af de 9 var befrugtet og havde delt sig fint, så de vil gerne dyrke dem videre indtil på lørdag. Så nu er det at krydse fingre til på lørdag, at guldægget skiller sig ud og kan blive lagt op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

5 æg ud af de 9 var befrugtet og havde delt sig fint, så de vil gerne dyrke dem videre indtil på lørdag. Så nu er det at krydse fingre til på lørdag, at guldægget skiller sig ud og kan blive lagt op

Juhuu det var da en fantastisk opdatering! Så var der mange flere denne gang

Så skulle der nok være nogle til fryseren også... Men dem får du slet ikke brug for i denne omgang, de kan gemmes til nr. 2

Anmeld

20. juni 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Juhuu det var da en fantastisk opdatering! Så var der mange flere denne gang

Så skulle der nok være nogle til fryseren også... Men dem får du slet ikke brug for i denne omgang, de kan gemmes til nr. 2

Jaaaaaahhhhh, det er fantastisk

Jeg ved faktisk ikke hvor mange som overlever den ekstra dyrkning, der er nok nogle, som falder fra. Men det ville være perfekt at have nogle på frys til barn nr. 2

Anmeld

20. juni 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Jaaaaaahhhhh, det er fantastisk

Jeg ved faktisk ikke hvor mange som overlever den ekstra dyrkning, der er nok nogle, som falder fra. Men det ville være perfekt at have nogle på frys til barn nr. 2

Ved du hvorfor de dyrker længere, hvis der er risiko for, at der er nogle der falder fra? Er det for at få de bedste af de bedste?

Anmeld

20. juni 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Ved du hvorfor de dyrker længere, hvis der er risiko for, at der er nogle der falder fra? Er det for at få de bedste af de bedste?

Som jeg forstod på sygeplejersken i mandags, er det for at de gode æg skiller sig ud. Hun fortalte at de ofte gør det, hvis der er mange æg, som ser "ens" ud. Så kan den ekstra dyrkning gøre, at det bedste æg bliver valgt, fordi det kan ses efter lidt flere dage.

Ulempen er desværre, at æggene jo har det bedst inde i kroppen, og der derfor kan falde flere fra, end der normalt ville.

Anmeld

20. juni 2012

KarinaA

Putomanen skriver:

God eftermiddag

Så er ÆU overstået. Det gik meget bedre end sidste gang. Det gjorde slet ikke lige så ondt som sidste gang, og når det gjortde ondt, varede det ikke særlig længe.

Ved sidste scanning var der 7-8 follikler, og i dag var der hele 10 follikler. De fik 9 æg ud, 9 ÆG!!!! Det kan man bestemt kalde en god høst, den bedste jeg har prøvet.

Nu ligger jeg på sofaen og putter om mig selv. Jeg har lidt ondt i maven. Men det er skønt, at det gik så godt i dag

Så er der kun at  for en god melding på onsdag, at de har udviklet sig godt.

- for en god opdatering !!  

Anmeld

20. juni 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Som jeg forstod på sygeplejersken i mandags, er det for at de gode æg skiller sig ud. Hun fortalte at de ofte gør det, hvis der er mange æg, som ser "ens" ud. Så kan den ekstra dyrkning gøre, at det bedste æg bliver valgt, fordi det kan ses efter lidt flere dage.

Ulempen er desværre, at æggene jo har det bedst inde i kroppen, og der derfor kan falde flere fra, end der normalt ville.

Jeg tænkte nok det var derfor!

De har det bedst i kroppen, men hvis de kan vælge det bedste af dem alle ved at dyrke dem lidt længere og måske er chancen endnu større, så er det jo skønt

Anmeld

20. juni 2012

Putomanen

KarinaA skriver:

- for en god opdatering !!  

5 æg ud af de 9 var befrugtet og havde delt sig fint, så de vil gerne dyrke dem videre indtil på lørdag. Så nu er det "bare" at krydse fingre til på lørdag, at guldægget skiller sig ud og kan blive lagt op

Anmeld

20. juni 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Jeg tænkte nok det var derfor!

De har det bedst i kroppen, men hvis de kan vælge det bedste af dem alle ved at dyrke dem lidt længere og måske er chancen endnu større, så er det jo skønt

Ja, det er det jeg satser på

Jeg kommer med en opdatering på lørdag, hvordan det er gået mine æggebasser

Anmeld

20. juni 2012

KarinaA

Putomanen skriver:

5 æg ud af de 9 var befrugtet og havde delt sig fint, så de vil gerne dyrke dem videre indtil på lørdag. Så nu er det "bare" at krydse fingre til på lørdag, at guldægget skiller sig ud og kan blive lagt op

ej hvor dejligt !!  

håber de er klar til oplægning her på lørdag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.