Putomanen skriver:
Nogle gange kan det også hjælpe at vide, at de er klar over "problemet" 
Jeg skal ringe til klinikken i morgen kl. 8.45 og høre, om hvor mange der har udviklet sig. Sygeplejersken sagde, at der var en chance for at de ville dyrke dem i 5 dage, hvis der er mange som er gode. Men indtil videre har vi kun haft henholdvis 1 og 2 æg, som var gode, så jeg regner med, at det bliver i morgen.
Jeg tror ikke at du har spurgt om, hvor jeg går henne. Vi er igang på Riget, og er meget glade for dem. Hvad med dig?
Hvis der ikke var nogen æg til at lægge op, er jeg ret sikker på, at det ikke tæller som et forsøg. Det fik vi i hvertfald at vide dengang vi startede behandling
Men som du skriver, så får vi slet ikke brug for de ekstra forsøg 
Ja det er rigtigt at det kan hjælpe at de ved det på forhånd!
Uhh det bliver spændende i morgen! Sjovt at du selv skal ringe, vi er på Skejby og der ringer de en op

eller det gjorde de i hvert fald sidste gang...
Vi kan slet ikke få lov til at få dyrket længere end de 2 dage, fordi jeg har endo, ved ikke helt hvorfor, men sådan er det åbenbart...
Vi er super glade for Skejby, de er så søde og hjælpsomme, og det er bare dejligt, når man står i så sårbar en situation, synes jeg
Jeg håber også vi får et ekstra forsøg, men jeg håber ikke der bliver behov for det

Jeg

og hepper alt hvad jeg kan i morgen på dine små æggebasser