ÆU godt overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.603 visninger
31 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Putomanen

God eftermiddag

Så er ÆU overstået. Det gik meget bedre end sidste gang. Det gjorde slet ikke lige så ondt som sidste gang, og når det gjortde ondt, varede det ikke særlig længe.

Ved sidste scanning var der 7-8 follikler, og i dag var der hele 10 follikler. De fik 9 æg ud, 9 ÆG!!!! Det kan man bestemt kalde en god høst, den bedste jeg har prøvet.

Nu ligger jeg på sofaen og putter om mig selv. Jeg har lidt ondt i maven. Men det er skønt, at det gik så godt i dag

Så er der kun at  for en god melding på onsdag, at de har udviklet sig godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

nielsen80

Sådan søde...jeg krydser alt hvad jeg kan....

Anmeld

18. juni 2012

Putomanen

nielsen80 skriver:

Sådan søde...jeg krydser alt hvad jeg kan....

Tusind tak.

Ja, jeg er også rigtig glad!!! Samtidig fik vi også at vide, at vi får et ekstra forsøg, hvis dette ikke lykkes. Det er rigtig rart at have i baghovedet. Så det var en rigtig god ÆU

Anmeld

18. juni 2012

tarkoflen

Hvor er det fedt at det gik godt! Jeg håber så meget på at det gør mindre ondt på mig næste gang, så for mig personligt var det også en opløftende opdatering :-D så skal resten også bare gå som smurt for jer! Må jeg spørge hvorfor I fik et ekstra forsøg?

Anmeld

18. juni 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Hvor er det fedt at det gik godt! Jeg håber så meget på at det gør mindre ondt på mig næste gang, så for mig personligt var det også en opløftende opdatering :-D så skal resten også bare gå som smurt for jer! Må jeg spørge hvorfor I fik et ekstra forsøg?

Jeg snakkede med sygeplejersken og fortalte, at det havde gjort ret ondt sidst, og at jeg var bange for, at det ville være ligesådan denne gang. Hun sagde at hun ville være meget obs på mig, og det var hun også og sørgede for at give mig medicin, når den sidste dosis var ved at forsvinde. Så tag en snak med sygeplejersken inden næste ÆU, hun kan nok hjælpe dig

Jeg håber, at der er mange af æggene, som udvikler sig som de skal

Jeg fik en bio i vores 2. forsøg. Hvis ens hcg er højt nok ved blodprøven, får man et ekstra forsøg, (jeg ved faktisk ikke hvorfor). Da vi er igang med vores 3. forsøg nu, og dermed normalt det sidste, er det rigtig rart at vide, at vi i alt får 4. forsøg  

Anmeld

18. juni 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Jeg snakkede med sygeplejersken og fortalte, at det havde gjort ret ondt sidst, og at jeg var bange for, at det ville være ligesådan denne gang. Hun sagde at hun ville være meget obs på mig, og det var hun også og sørgede for at give mig medicin, når den sidste dosis var ved at forsvinde. Så tag en snak med sygeplejersken inden næste ÆU, hun kan nok hjælpe dig

Jeg håber, at der er mange af æggene, som udvikler sig som de skal

Jeg fik en bio i vores 2. forsøg. Hvis ens hcg er højt nok ved blodprøven, får man et ekstra forsøg, (jeg ved faktisk ikke hvorfor). Da vi er igang med vores 3. forsøg nu, og dermed normalt det sidste, er det rigtig rart at vide, at vi i alt får 4. forsøg  

Tusind tak, det må jeg huske at sige! Synes nu hun var meget opmærksom sidste gang, men hvad ved jeg

Jeg alt hvad jeg kan for jer, det er vel i morgen l får besked?

Hvor bliver du behandlet? Jeg kan ikke huske om jeg har spurgt, så beklager hvis jeg har

Jeg håber lidt vi også får et ekstra forsøg, hvis vi skulle få brug for det, fot første gang var der desværre ingen æg til oplægning, fordi de havde fået alt for få ud, fordi de havde givet mig for få hormoner!

Men forhåbentlig er der ingen af os, der får brug for det ekstra forsøg

Anmeld

19. juni 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Tusind tak, det må jeg huske at sige! Synes nu hun var meget opmærksom sidste gang, men hvad ved jeg

Jeg alt hvad jeg kan for jer, det er vel i morgen l får besked?

Hvor bliver du behandlet? Jeg kan ikke huske om jeg har spurgt, så beklager hvis jeg har

Jeg håber lidt vi også får et ekstra forsøg, hvis vi skulle få brug for det, fot første gang var der desværre ingen æg til oplægning, fordi de havde fået alt for få ud, fordi de havde givet mig for få hormoner!

Men forhåbentlig er der ingen af os, der får brug for det ekstra forsøg

Nogle gange kan det også hjælpe at vide, at de er klar over "problemet"

Jeg skal ringe til klinikken i morgen kl. 8.45 og høre, om hvor mange der har udviklet sig. Sygeplejersken sagde, at der var en chance for at de ville dyrke dem i 5 dage, hvis der er mange som er gode. Men indtil videre har vi kun haft henholdvis 1 og 2 æg, som var gode, så jeg regner med, at det bliver i morgen.

Jeg tror ikke at du har spurgt om, hvor jeg går henne. Vi er igang på Riget, og er meget glade for dem. Hvad med dig?

Hvis der ikke var nogen æg til at lægge op, er jeg ret sikker på, at det ikke tæller som et forsøg. Det fik vi i hvertfald at vide dengang vi startede behandling  Men som du skriver, så får vi slet ikke brug for de ekstra forsøg

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

Uh hvor er det godt at det gik så godt! WOW 9 æg  Det var flot!!!

Jeg håber på en god opdatering onsdag!!! Krydser fingre  

Anmeld

19. juni 2012

Putomanen

MorDk skriver:

Uh hvor er det godt at det gik så godt! WOW 9 æg  Det var flot!!!

Jeg håber på en god opdatering onsdag!!! Krydser fingre  

Ja, jeg er også rigtig stolt

Mange tak for det, jeg håber, at de  hjælper! Jeg er i hvertfald spændt!

Anmeld

19. juni 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Nogle gange kan det også hjælpe at vide, at de er klar over "problemet"

Jeg skal ringe til klinikken i morgen kl. 8.45 og høre, om hvor mange der har udviklet sig. Sygeplejersken sagde, at der var en chance for at de ville dyrke dem i 5 dage, hvis der er mange som er gode. Men indtil videre har vi kun haft henholdvis 1 og 2 æg, som var gode, så jeg regner med, at det bliver i morgen.

Jeg tror ikke at du har spurgt om, hvor jeg går henne. Vi er igang på Riget, og er meget glade for dem. Hvad med dig?

Hvis der ikke var nogen æg til at lægge op, er jeg ret sikker på, at det ikke tæller som et forsøg. Det fik vi i hvertfald at vide dengang vi startede behandling  Men som du skriver, så får vi slet ikke brug for de ekstra forsøg

Ja det er rigtigt at det kan hjælpe at de ved det på forhånd!

Uhh det bliver spændende i morgen! Sjovt at du selv skal ringe, vi er på Skejby og der ringer de en op eller det gjorde de i hvert fald sidste gang...

Vi kan slet ikke få lov til at få dyrket længere end de 2 dage, fordi jeg har endo, ved ikke helt hvorfor, men sådan er det åbenbart...

Vi er super glade for Skejby, de er så søde og hjælpsomme, og det er bare dejligt, når man står i så sårbar en situation, synes jeg

Jeg håber også vi får et ekstra forsøg, men jeg håber ikke der bliver behov for det

Jeg og hepper alt hvad jeg kan i morgen på dine små æggebasser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.