Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Giraffen skriver: så er bolden færdig den blev lidt skæv, for da jeg lavede 14 ens masker efter hinanden blev de på mystisk vis en maske større pr omg men det har jeg vist fået styr på nu (at lære at tælle mens man hækler )
så er bolden færdig
den blev lidt skæv, for da jeg lavede 14 ens masker efter hinanden blev de på mystisk vis en maske større pr omg men det har jeg vist fået styr på nu (at lære at tælle mens man hækler )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Havde da lige overset en citering SORRY! Den er da rigtig fin!! Har du fået mod på at lave mere?
Havde da lige overset en citering SORRY! Den er da rigtig fin!! Har du fået mod på at lave mere?
jeg er gået igang med bordpynt til barnedåben så har lavet en masse af de roser (din opskrift) og så har jeg lavet en masse sutter - som jeg selv sådan fandt på, så det tog lige en 5 sutter før jeg var rigtig tilfreds så jeg satser på lige at poste alt bordpynten når jeg engang er færdig men jeg kan ikke helt finde på hvad jeg skal lave udover sutter og blomster
Giraffen skriver: Hjerte jeg er gået igang med bordpynt til barnedåben så har lavet en masse af de roser (din opskrift) og så har jeg lavet en masse sutter - som jeg selv sådan fandt på, så det tog lige en 5 sutter før jeg var rigtig tilfreds så jeg satser på lige at poste alt bordpynten når jeg engang er færdig men jeg kan ikke helt finde på hvad jeg skal lave udover sutter og blomster
Hjerte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128