Jeg føler mig snydt (langt!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

signe.

Frk P. skriver:

Enig - vil også mere kalde din situation , at blive snydt!

Alle børn er vel forskellige - og alle reagerer vel forskelligt på fødsler og det at få et barn hjem? Man kan vel ikke nødvendigvis forvente at man selv er den der kommer hjem med det nemme og altid glade barn?

Jeg forstår godt du har haft en hård start - men det kunne være sket for alle?

Tak  Vi har også haft kolikbarn og alt det andet og lige nu en dreng der er i trodsalderen, men alle disse ting giver mig ikke de følelser som det andet gør....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Elvers

Du sætter ord på mange af de følelser jeg havde det første lange stykke tid - næsten det første år... Her varede kolikken 6 måneder og endte ud med 3 måneders dagindlæggelse på den spædbørnspsykiatriske afdeling på Bispebjerg for at arbejde med mor/barn forholdet og få vores dreng til at slappe af i sin lille krop(det bedste der er sket for os)... Moderfølelserne kom gradvist, men var der først, som jeg synes de skulle være, efter 11 måneder... Vores dreng har stadig koliklignende skrigeture, og det er sgu hårdt at blive ved med at kæmpe...

Så jeg kan udemærket nikke genkendende til dine følelser og frustrationer

Anmeld

18. juni 2012

Mettefpigen

Jeg ved udemærket hvad du mener... Jeg kender rigtig mange der har fået børn de sidste 6 måneder og jeg er jaloux på dem alle..... Vores liv har også været noget lort de sidste mange måneder.... Her gik der over 6 måneder før jeg kunne sidde mig ned med lukas og bare være glad..

Anmeld

18. juni 2012

maryjane

Tror der er uendeligt mange i samme båd. Det første stykke tid var heller ingen dans på roser her, hun græd meget og ville konstant ammes som i KONSTANT! Og jeg var syg, og blev endnu mere syg og lægerne ville ikke lytte og fyldte mig ned gigtpiller som ikke hjalp, indtil jeg endelig blev så gul at jeg blev indlagt. Alt gik amok skulle operers, fik indre blødninger osv og kunne intet i over en måned. Og havde på det tidspunkt en datter på knap otte uger. Jeg føler at JEG har snydt hende, ved at blive så pokkers syg. Jeg kunne ikke være der optimalt for hende. Off topic... Nå hun vågner nu

Anmeld

18. juni 2012

Frøken J.

Frk P. skriver:

Enig - vil også mere kalde din situation , at blive snydt!

Alle børn er vel forskellige - og alle reagerer vel forskelligt på fødsler og det at få et barn hjem? Man kan vel ikke nødvendigvis forvente at man selv er den der kommer hjem med det nemme og altid glade barn?

Jeg forstår godt du har haft en hård start - men det kunne være sket for alle?

Det synes jeg faktisk er et ekstremt ufølsomt og sårende svar at komme med! - Der vil ALTID være nogen der har det værre. Skal jeg så også sige, at man ikke kan tillade sig at føle sig snydt over en for tidlig født, for tænk på dem der fik et dødfødt barn? Jeg sidder og åbner op overfor nogle svære følelser, nogen der er svære at tale om. Og så kommer du med sådan et svar? Fuldstændig unødvendigt og unfair.

Anmeld

18. juni 2012

Frøken J.

signe. skriver:

Tak  Vi har også haft kolikbarn og alt det andet og lige nu en dreng der er i trodsalderen, men alle disse ting giver mig ikke de følelser som det andet gør....

Jeg er ked af det du har været igennem - Men det gør vel ikke mine følelser uberettiget? Der er jo altid nogen der har det værre. Der er også nogen der får dødfødte barn, men det betyder jo ikke, at dine følelser ikke er berettiget?

Anmeld

18. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Frøken J. skriver:

Det synes jeg faktisk er et ekstremt ufølsomt og sårende svar at komme med! - Der vil ALTID være nogen der har det værre. Skal jeg så også sige, at man ikke kan tillade sig at føle sig snydt over en for tidlig født, for tænk på dem der fik et dødfødt barn? Jeg sidder og åbner op overfor nogle svære følelser, nogen der er svære at tale om. Og så kommer du med sådan et svar? Fuldstændig unødvendigt og unfair.

Du lægger vel op til debat? Og så er det vel tilladt at svare? Jeg mener det ikke på nogen nedladende måde, eller som noget person-attack, det er blot mine tanker..?

Anmeld

18. juni 2012

Laulund87

Puha ja jeg kan godt huske hvor hårdt det var for jer 

Men hold da op hvor er hun harmonisk, glad, tilfreds og jeg skal komme efter dig, nu

Kæmpe til dig og jeg ved jo lidt hvordan du har det.. Efter vores 8 ugers indlæggelse, føler jeg mig dælme også snydt på en eller anden måde.

Anmeld

18. juni 2012

Frøken J.

Frk P. skriver:

Du lægger vel op til debat? Og så er det vel tilladt at svare? Jeg mener det ikke på nogen nedladende måde, eller som noget person-attack, det er blot mine tanker..?

Nej, det gør jeg ikke - Jeg skriver, at jeg har brug for at komme ud med mine følelser. Hvis nogen skriver en debat om, at de har mistet en nær veninde, begynder du så også at stille spørgsmålstegn ved om man ikke bare skulle være glad for dem man har, osv? Jeg synes dit svar er uden hensynstagen til TS (mine) følelser, og du har jo ingen anelse OVERHOVEDET om hvordan det er at stå med sådan et barn.

Desuden tog du ikke stilling til det jeg skrev. Skal en mor til en for tidlig født så også bare droppe sin sorg, for tænk på dem der fik en dødfødt?

Anmeld

18. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Frøken J. skriver:

Nej, det gør jeg ikke - Jeg skriver, at jeg har brug for at komme ud med mine følelser. Hvis nogen skriver en debat om, at de har mistet en nær veninde, begynder du så også at stille spørgsmålstegn ved om man ikke bare skulle være glad for dem man har, osv? Jeg synes dit svar er uden hensynstagen til TS (mine) følelser, og du har jo ingen anelse OVERHOVEDET om hvordan det er at stå med sådan et barn.

Desuden tog du ikke stilling til det jeg skrev. Skal en mor til en for tidlig født så også bare droppe sin sorg, for tænk på dem der fik en dødfødt?

wow wow wow! Jeg pointerede bare at alle børn er forskellige, og at det kan ske for alle!? ikke at du ikke måtte føle som du gør, eller at jeg synes du har gjort noget forkert???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.