Hvornår havde i navnet klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2012

n00b 2.0

Jeg er slet ikke så langt henne, at vi ved om det bliver en pige eller en dreng.

Men hvis det er en dreng, så har vi for længe siden aftalt/fundet et kompromis på navnet (min mand fortalte gladeligt en gang i starten af vores forhold, at han skulle have sønner, og de skulle hedde *** indsæt spændende navne her...)

Bliver det en pige, så må vi tage den derfra. Det skal nok også blive en livlig diskussion.

Mht. hvornår vi fortæller familien det, så bliver det sikkert når vi selv ved det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

MortilElias2010

Da vi fandt ud af at vi skulle have en dreng. Indtil da havde han heddet Spunk, så Babybjørn og Han blev så navngivet Elias. Efternavne var drøftet og jeg ville gerne have begge mine med fra mors og fars side - og senere fandt vi så ud af at F. også tog mit efternavn samt hans bio. afdøde fars efternavn, så Elias og F. fik det som mellemnavn.  

Anmeld

21. august 2012

Fenja09

Vi kendte pigenavnet før jeg overhovedet var gravid, så da vi fandt ud af vi ventede en pige var vi slet ikke i tvivl. Min mor og søster, samt et par venner har vidst i mange mange år at fik jeg nogensinde en datter, så skulle hun hedde Alberte. De fleste fik det først af vide, da jeg havde født - og nogen først efter dåben.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.