Hvornår havde i navnet klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

OktoberMor

christina92 skriver:

Hej folkens

Kom sådan til at tænke på hvornår havde i navnet klar og Hvornår blev det offentliggjort for familie og resten af verdenen??

Hav en fortsat god søndag

Jeg er lidt over halvvejs i graviditeten, og vi har da haft en del navne op at vende, men lige nu er vi nået til et, hvor vi har stået på det i nogen uger nu, og det er fortsat det vi ønsker, men man ved jo aldrig.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

lhn89

Vi havde snakket om lidt navne, under graviditeten.

Ca. en uge/14 dage inden jeg føder, kom vi tilfældigvis til at snakke om navnet Luna og den dag hun kommer til verdenen blev vi enige om at navnet skulle være Luna 

Anmeld

18. juni 2012

AnnaK89

Vi har 3 navne oppe at køre lige nu, men vi synes ikke rigtig det kan være noget fast før vi ser hende er 38+3 idag

De 3 navne er vi først lige for en lille måned siden blevet enige om og vi har ikke offentliggjordt nogle af dem endnu 

Anmeld

18. august 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Vi har snakket navne i mange år og blev ret hurtige enige om et pigenavn og da vi endelig fik vores datter, kom hun til at hedde det kort efter hun kom ud.

Familien vidste godt det var med på listen, men ikke mere end det. Vi sendte en mail rundt til hele den store familie med billeder og hendes navn, dagen efter hendes fødsel. Har familie i udlandet også.

Tror kun det var andet fornavn som var overraskende, jeg hedder nemlig det samme til mellemnavn og efternavn som min mand.

Denne gang er vi også ret sikre på lillesøsters navn, vil dog gerne lige se hende først, bedsterne og vores søskende ved godt at vi hælder mest til det navn.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

18. august 2012

Frk. Himmelblå

christina92 skriver:

Hej folkens

Kom sådan til at tænke på hvornår havde i navnet klar og Hvornår blev det offentliggjort for familie og resten af verdenen??

1. barn: Efter ca 20 graviditetsuger

2. barn: 8 dage efter fødselen 

Anmeld

18. august 2012

LinLin

Inden jeg blev gravid

VI vidste ikke kønnet med den første (men var overbeivist om at det var en dreng ) SÅ det blev en David - hun skulle have heddet Freja, hvis det var blevet en pige.

Anden gang havde vi besluttet Adam, men intet pigenavn inden graviditeten (havde en SA 5 uger før, hvor vi havde besluttet det...) og da vi så var til kønsscanning i uge 17 og det viste sig at være en dreng, var det jo ligemeget med det pigenavn

Anmeld

18. august 2012

chael

Først da babyen var her, vidste vi hvad barnet skulle hedde

Og efterfølgende blev familie og venner oplyst.

Anmeld

18. august 2012

Missq4

Dagen efter køns skanningen bestemte vi at vores lille pige skal hedde Naja vi har en Oliver og Lucas i forvejen og Oliver viste jeg ikke var en dreng mekeder havde vi valgt både pige ofte drenge navn ved Lucas fandt vi osse navnet lige efter vi fik afvide at det var en dreng og vores venner og familie har fået det afvide efter vi har bestemt os 

Anmeld

18. august 2012

Princesspigen

christina92 skriver:

Hej folkens

jeg har lige knapt 8 uger til min termin og vi har endnu ikke fundet et navn til den lille..

eller rettere 2, for vi ved jo ikke om det er en dreng eller pige

Anmeld

20. august 2012

Rannvaen

Ca halvvejs gennem graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.