Hvornår havde i navnet klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.260 visninger
62 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

christina92

Hej folkens

Kom sådan til at tænke på hvornår havde i navnet klar og Hvornår blev det offentliggjort for familie og resten af verdenen??

Hav en fortsat god søndag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Fenja09

Vi vidste allerede pigenavnet inden jeg var gravid - har altid ville have en datter der hed Alberte, og kæresten har været med på det siden jeg nævnte det. Drengenavne har vi været uenige om, men det var så heller ikke nødvendigt at finde ud af

Vi fortalte navnet til folk næsten lige efter hun blev født, men ingen kendte hendes fulde navn før til dåben - foruden min søster som var gudmor.

/Fenja

Anmeld

17. juni 2012

babymus77

christina92 skriver:

Hej folkens

Kom sådan til at tænke på hvornår havde i navnet klar og Hvornår blev det offentliggjort for familie og resten af verdenen??

Hav en fortsat god søndag

Har altid sagt, at fik jeg en dreng mere, skulle han hedde Julius;-) Derfor er det navnet på den lille bebs i min mavse;-) far, farfar, oldefar tip oldefar på min side hed alle Julius til mellem navn;-)

Anmeld

17. juni 2012

maryjane

En uges tid efter hun blev født var vi helt sikre på navnet, kan ikke se hvordan vi skulle vide det 100% før end hun var hos os.

Familien og venner hørte først navnet til dåben.

Anmeld

17. juni 2012

Savannah

Altså nu har jeg ikke børn endnu men har svært ved at forestille mig at navngive et barn, der endnu ikke er født. Jeg tror jeg ville føle det som et kælenavn fremfor et NAVN.. Lidt ligesom bassen, spunken, rejen osv.. Navnet er for mig meget personligt og ikke noget jeg kan bestemme på forhånd. Men man kan selvfølgelig have nogle favoritter klar!!

Jeg skulle fx. have heddet Emilie, mener jeg det var. Men mine forældre synes slet ikke jeg var en Emilie, så Caroline blev det!

Det var mine tanker omkring det, selvom det var lidt off topic, håber dett går

Anmeld

17. juni 2012

DLM

vi havde planlagt et par år i forvejen hvad navnet skulle være dreng/pige

Anmeld

17. juni 2012

Annemor...

Vi vidste det da at han kom ud og op på maven, at det bare skulle være William

Anmeld

17. juni 2012

VIPpigen

Liljes navn var fast efter 14 dage efter fødslen... Vi havde snakket navne længe, kunne bare ikke blive enige.
Så da hun kom diskuterede vi det løbende, og dagen inden vi skulle hjem fra sygehuset kunne vi fortælle navnet.

Anmeld

17. juni 2012

anynom

Vi blev enige om navnet allerede halvvejs i graviditeten og der fik folk det også at vide

Anmeld

17. juni 2012

Troldemommi

Jeg har siden jeg var 14 år sagt at min første datter skal hedde Johanne og det har jeg også sagt til folk :-) og Jeppe han fik det at vide efter et par dates :-)

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.