Lægger i mærke til når andre skifter navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Muffin_girl

Månsson skriver:

He he ja det er os det eneste jeg kan huske folk på

Ja det er så svært at finde ud af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

L&V

AalborgPigen skriver:

Ja det er så svært at finde ud af

Ja helt vildt også er det os nogle tossede navne til tider så ej billeder det er til at hitte ud af

Anmeld

20. juni 2012

Clisolka

Ka+Ma=Be skriver:

Ja det skal du jo nok så! hehe. 

Jeg tænker tit, om folk på ny ikke ved hvem man er hehe. Men man aner jo i det hele taget ikke, hvem der genkender en, og hvem der ikke gør!

Haha ja det kunne faktisk være lidt sjovt at lave en tråd og høre, om der er nogle der ved hvem "jeg" er - altså mit brugernavn 

Men nej, man aner det ikke 

Anmeld

20. juni 2012

M (:

Ka+Ma=Be skriver:

Sooorry på forhånd for alt mit spam her til aften Sidder nok bare i et snaksageligt og mere eller mindre eftertænksomt hjørne!

Jeg har selv skiftet navn her inde - er i klar over det? Jeg har tit tænkt over det, men jeg blev simpelthen træt af at se på mit gamle navn. (Ikke at jeg er specielt tilfreds med dette, som jeg ikke engang selv ved, hvordan skal udtales .)

Men til tider ser jeg en profil, hvor navnet et nyt, og så går det op for mig, at jeg ikke er sikker på hvad de hed før! Måske er jeg bare mere visuel omkring billeder. Men alligevel kan jeg også sagtens lægge mærke til, når folk skifter profilbillede og ikke navn 

f.eks. gik der viiiirkelig lang tid, før det gik op for mig, at Januarmor blev til Carl-Emils mor, for at blive til Höör, for igen at blive Carl-Emils mor (ja ja, i'm watching you! hihi)

Det var så en af de mere ligegyldige  

Jeg bemærker det kun, hvis jeg kan genkende profilbilledet (så det skal nok være rimelig aktive brugere) - men jeg bemærker (sommetider) også, hvis der "bare" bliver ændret profilbillede.. For så passer navnet jo ikke med billedet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.