Lægger i mærke til når andre skifter navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Clisolka

Ka+Ma=Be skriver:

Sooorry på forhånd for alt mit spam her til aften Sidder nok bare i et snaksageligt og mere eller mindre eftertænksomt hjørne!

Jeg har selv skiftet navn her inde - er i klar over det? Jeg har tit tænkt over det, men jeg blev simpelthen træt af at se på mit gamle navn. (Ikke at jeg er specielt tilfreds med dette, som jeg ikke engang selv ved, hvordan skal udtales .)

Men til tider ser jeg en profil, hvor navnet et nyt, og så går det op for mig, at jeg ikke er sikker på hvad de hed før! Måske er jeg bare mere visuel omkring billeder. Men alligevel kan jeg også sagtens lægge mærke til, når folk skifter profilbillede og ikke navn 

f.eks. gik der viiiirkelig lang tid, før det gik op for mig, at Januarmor blev til Carl-Emils mor, for at blive til Höör, for igen at blive Carl-Emils mor (ja ja, i'm watching you! hihi)

Det var så en af de mere ligegyldige  

Hmm hvis jeg kan genkende billedet - eller vedkommende er på min venneliste, så lurer jeg lige en ekstra gang på brugernavnet. 

Tit har jeg siddet og kigget på et profilbillede i en debat og tænkt, at det brugernavn ikke hører sammen - og tænker ikke videre over det 

Altså, jeg skal jo også have nyt brugernavn hvis der kommer en efternøler 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Solstrålebørn

Jeg kan sidde længe og tænke over hvad brugeren hed før det skiftede til nyt navn, der går laaaang tid før det går op for mig hvem det egentlig var før... 

Anmeld

17. juni 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Sooorry på forhånd for alt mit spam her til aften Sidder nok bare i et snaksageligt og mere eller mindre eftertænksomt hjørne!

Jeg har selv skiftet navn her inde - er i klar over det? Jeg har tit tænkt over det, men jeg blev simpelthen træt af at se på mit gamle navn. (Ikke at jeg er specielt tilfreds med dette, som jeg ikke engang selv ved, hvordan skal udtales .)

Men til tider ser jeg en profil, hvor navnet et nyt, og så går det op for mig, at jeg ikke er sikker på hvad de hed før! Måske er jeg bare mere visuel omkring billeder. Men alligevel kan jeg også sagtens lægge mærke til, når folk skifter profilbillede og ikke navn 

f.eks. gik der viiiirkelig lang tid, før det gik op for mig, at Januarmor blev til Carl-Emils mor, for at blive til Höör, for igen at blive Carl-Emils mor (ja ja, i'm watching you! hihi)

ha ha ha du går da helt skrive amok.. Nej jeg er helt blankowitch på det område jeg opdager intet, hverken navneskift, fakes eller andet, jeg er her bare

Anmeld

19. juni 2012

Ka+Ma=Be

twinny skriver:

Ja, sandt sandt. hvis vi ikke er døde indeni.  Mit sind og krop for den sag skyld føles som det jeg er 80 år. høhø.

Jeg tror nu også, hvis jeg skulle afprøve teenagerdruk i dag, ville jeg dø.   og have tømmermænd i en måned.  Så er man blevet gammel.

Eller måske du bliver overrasket! :O Jeg var på polterabend og gav den nok liiidt for meget gas. Vi drak og drak og drak, som en værre flok teenagepiger  haha! Men fuld blev jeg sq ikke engang rigtigt! Og tømmermændene var ufatteligt hurtigt væk. 

Meeeen, det sker heller ikke igen lige foreløbigt ;P Højst for at komme i byen og danse med mine tøser!

Anmeld

19. juni 2012

Ka+Ma=Be

Babymor2010 skriver:

Hmm hvis jeg kan genkende billedet - eller vedkommende er på min venneliste, så lurer jeg lige en ekstra gang på brugernavnet. 

Tit har jeg siddet og kigget på et profilbillede i en debat og tænkt, at det brugernavn ikke hører sammen - og tænker ikke videre over det 

Altså, jeg skal jo også have nyt brugernavn hvis der kommer en efternøler 

Ja det skal du jo nok så! hehe. 

Jeg tænker tit, om folk på ny ikke ved hvem man er hehe. Men man aner jo i det hele taget ikke, hvem der genkender en, og hvem der ikke gør!

Anmeld

19. juni 2012

Ka+Ma=Be

Solstrålebørn skriver:

Jeg kan sidde længe og tænke over hvad brugeren hed før det skiftede til nyt navn, der går laaaang tid før det går op for mig hvem det egentlig var før... 

Hehe ja det var lige præcis min tanke. Om folk egentlig ved hvem man er, når man har skiftet navn! Men som jeg lige skrev til babymor2010 - ja så ved man jo i bund og grund ikke, hvem der genkender en, og hvem der ikke gør!

Anmeld

19. juni 2012

Janni.

Nææh lægger ikke så meget mærke til de navneskift. 

Men sig mig så... Hvad hed jeg før? 

Anmeld

19. juni 2012

Frøken J.

Ka+Ma=Be skriver:

Nååååå... Det er Höör! Tak, det hjalp! For jeg vidste godt det var en jeg "kendte", men så har man været inaktiv lidt tid, og så kommer man i tvivl og vil ikke spørge

Anmeld

19. juni 2012

Muffin_girl

Månsson skriver:

ha ha ha du går da helt skrive amok.. Nej jeg er helt blankowitch på det område jeg opdager intet, hverken navneskift, fakes eller andet, jeg er her bare

Helt enig med dig ..IGEN !  

Jeg ligger kun mærke til billeder .. At jeg kan huske folk på dem.. 

Anmeld

19. juni 2012

L&V

AalborgPigen skriver:

Helt enig med dig ..IGEN !  

Jeg ligger kun mærke til billeder .. At jeg kan huske folk på dem.. 

He he ja det er os det eneste jeg kan huske folk på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.