Lægger i mærke til når andre skifter navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.383 visninger
23 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

Ka+Ma=Be

Sooorry på forhånd for alt mit spam her til aften Sidder nok bare i et snaksageligt og mere eller mindre eftertænksomt hjørne!

Jeg har selv skiftet navn her inde - er i klar over det? Jeg har tit tænkt over det, men jeg blev simpelthen træt af at se på mit gamle navn. (Ikke at jeg er specielt tilfreds med dette, som jeg ikke engang selv ved, hvordan skal udtales .)

Men til tider ser jeg en profil, hvor navnet et nyt, og så går det op for mig, at jeg ikke er sikker på hvad de hed før! Måske er jeg bare mere visuel omkring billeder. Men alligevel kan jeg også sagtens lægge mærke til, når folk skifter profilbillede og ikke navn 

f.eks. gik der viiiirkelig lang tid, før det gik op for mig, at Januarmor blev til Carl-Emils mor, for at blive til Höör, for igen at blive Carl-Emils mor (ja ja, i'm watching you! hihi)

Det var så en af de mere ligegyldige  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Fenja09

Hmmm...tror kun jeg bemærker det, hvis jeg genkender billedet, ellers ikke. Desuden ville jeg nok heller ikke kunne holde styr på det, synes der er en del der har skiftet navn

Anmeld

17. juni 2012

Ka+Ma=Be

Fenja09 skriver:

Hmmm...tror kun jeg bemærker det, hvis jeg genkender billedet, ellers ikke. Desuden ville jeg nok heller ikke kunne holde styr på det, synes der er en del der har skiftet navn

Ja det synes jeg nemlig også det er! Der gik pludselig lidt sport i det hehe.

Når man skifter billede og navn på en gang forsvinder de pludselig en smule i mængden  igen

Anmeld

17. juni 2012

twinny

lægge kun mærke til det, hvis det er mine "venner". Når de er røde, for så tænker jeg over om jeg har fået en ny ven.  Så må man lige en og kigge. Også finder man ud af det, næ nej det er en gammel ræv. .

Men jeg skiftede også fra baby-støv til twinny. Da baby støv ikke passede til to drenge og ikke ønsket om flere.

Nå, så det er Höör var blevet carl-emils mor. Nå så lærte jeg nyt idag.

Gud, hvor du kan med de indlæg idag.

Anmeld

17. juni 2012

Ka+Ma=Be

twinny skriver:

lægge kun mærke til det, hvis det er mine "venner". Når de er røde, for så tænker jeg over om jeg har fået en ny ven.  Så må man lige en og kigge. Også finder man ud af det, næ nej det er en gammel ræv. .

Men jeg skiftede også fra baby-støv til twinny. Da baby støv ikke passede til to drenge og ikke ønsket om flere.

Nå, så det er Höör var blevet carl-emils mor. Nå så lærte jeg nyt idag.

Gud, hvor du kan med de indlæg idag.

Haha Ja det kan godt være forvirrende når vennerne skifter navn. 

Dig gennemskuede jeg ret hurtigt (surpriiise) Men med nogle af de andre, blev jeg kortvarigt i tvivl om, hvem det var, det havde skiftet navn.

Ja, det er jeg da i hvert fald ret sikker på!?  Høhø. Jeg sidder bare og udbassunerer mine egne spekulationer!  

Nogle skal jo holde jer andre ved ilden, ikke sandt! hehe

Anmeld

17. juni 2012

twinny

Ka+Ma=Be skriver:

Haha Ja det kan godt være forvirrende når vennerne skifter navn. 

Dig gennemskuede jeg ret hurtigt (surpriiise) Men med nogle af de andre, blev jeg kortvarigt i tvivl om, hvem det var, det havde skiftet navn.

Ja, det er jeg da i hvert fald ret sikker på!?  Høhø. Jeg sidder bare og udbassunerer mine egne spekulationer!  

Nogle skal jo holde jer andre ved ilden, ikke sandt! hehe

Ja, nogengange bliver man i tvivl...

Nåååå, så du havde gennemskuet mig.  Det var ellers ikk meningen.

Jaa, vi keder os lørdag aften.

Anmeld

17. juni 2012

Ka+Ma=Be

twinny skriver:

Ja, nogengange bliver man i tvivl...

Nåååå, så du havde gennemskuet mig.  Det var ellers ikk meningen.

Jaa, vi keder os lørdag aften.

Der var jeg lige skarp, hva! høhø

Ja, hvad sker der for det! Så blev man mor og satte sig foran pc'en og sladrede hele natten væk! hehe.

Tager mig tit i at tænke "gud ja, det er sq da også fredag", når man hører naboens teenagere fyre op for anlæget og skabe sig for fulde gardiner

Anmeld

17. juni 2012

twinny

Ka+Ma=Be skriver:

Der var jeg lige skarp, hva! høhø

Ja, hvad sker der for det! Så blev man mor og satte sig foran pc'en og sladrede hele natten væk! hehe.

Tager mig tit i at tænke "gud ja, det er sq da også fredag", når man hører naboens teenagere fyre op for anlæget og skabe sig for fulde gardiner

Ja, så føler man sig gammel og grå.  Snakkede også lige med manden. Han siger også vi er blevet et gammelt ægtepar som er lidt asociale. høhø

Anmeld

17. juni 2012

Ka+Ma=Be

twinny skriver:

Ja, så føler man sig gammel og grå.  Snakkede også lige med manden. Han siger også vi er blevet et gammelt ægtepar som er lidt asociale. høhø

Ja hvad skete der lige for det!? hehe. De kan forhåbentlig give os lidt af vores ungdom tilbage, når de er ældre!  

Anmeld

17. juni 2012

twinny

Ka+Ma=Be skriver:

Ja hvad skete der lige for det!? hehe. De kan forhåbentlig give os lidt af vores ungdom tilbage, når de er ældre!  

Ja, sandt sandt. hvis vi ikke er døde indeni.  Mit sind og krop for den sag skyld føles som det jeg er 80 år. høhø.

Jeg tror nu også, hvis jeg skulle afprøve teenagerdruk i dag, ville jeg dø.   og have tømmermænd i en måned.  Så er man blevet gammel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.