Fortryder et eller andet sted at jeg fik kat. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

sne190810

ano14316 skriver:

Jeg må sige jeg bryder mig bestemt ikke om katte.

Men jeg de chikanere mig ikke, så længe de ikke går ind i mit hjem.
Om de færdes der hvor jeg bor, det er jeg da lidt ligeglad med.

Jeg forstår slet ikke hvorfor du er nød til at skrive: "Jeg har ikke brug for at høre på folk som rakker ned på katteejere og fortæller hvordan loven er, hvor meget en kat kan være til gene og osv.. det ved jeg nemlig godt, eller hvorvidt det er min egen skyld.. "

Er folk virkelig så nærtagende at de får ondt i røven over at en kat spadsere i gennem en have?

Så er det altså ikke dig der har en problem, men dem..

Er glad for at din katte er udekat uden sele.. Det fortjener katte - trods alt

JA, det kommer altså også bag på mig. Selvom når jeg tænker mig om, kan jeg nu alligevel sagtens forestille mig sådan nogle typer i dages Danmark

Deværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Ej come on.. Hunden beskytter bare sin grund at håbe den dør er godt nok langt ude. Jeg er også træt af den kat der dræbte min datters kanin, men jeg ønsker den da for guds skyld ikke død, vil bare have den holder sig ude af vores have. Det er da lige før jeg vil sige at når du håber hunden død, så har manden da også ret til at håbe hans hund får fat i din kat.

Ja, det var også lige groft nok sagt.. Jeg elsker dyr og håber selvfølgelig ikke at nogen som helst dør. Det er jo heller ikke hundens skyld at den er opdraget som den er.. den er husets vagt og det ved jeg nu.. men der er stadig intet at gøre ved det. Sådan er det og det er bare ærgeligt..

Anmeld

16. juni 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg må sige jeg bryder mig bestemt ikke om katte.

Men jeg de chikanere mig ikke, så længe de ikke går ind i mit hjem.
Om de færdes der hvor jeg bor, det er jeg da lidt ligeglad med.

Jeg forstår slet ikke hvorfor du er nød til at skrive: "Jeg har ikke brug for at høre på folk som rakker ned på katteejere og fortæller hvordan loven er, hvor meget en kat kan være til gene og osv.. det ved jeg nemlig godt, eller hvorvidt det er min egen skyld.. "

Er folk virkelig så nærtagende at de får ondt i røven over at en kat spadsere i gennem en have?

Så er det altså ikke dig der har en problem, men dem..

Er glad for at din katte er udekat uden sele.. Det fortjener katte - trods alt

Jeg føler - desværre - at det er nødvendigt at gøre klart, da jeg har været på denne side længe nok til at vide hvordan folk kan svare igen. Ikke at jeg ikke kan tåle det, men jeg gør klart fra start at jeg ved hvordan loven er osv. så jeg ikke skal belæres om det. Såmænd bare derfor.

Anmeld

16. juni 2012

Anonym trådstarter

HeidiW86 skriver:

Nej det tror jeg desværre heller ikke! Men uanset hvad sys jeg det er ondt!!! Overfor den stakkels kat! )

Ja, uden tvivl..

Anmeld

16. juni 2012

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Ej, jeg er lidt chokeret. Opfører folk sig virkelig sådan over for katte???  Er det normal opførsel?!

Jeg har aldrig selv haft kat eller er som sådan et kattemenneske (har nu også mega allergi over for dem, hehe måske derfor) men har da aldrig hadet dem.

Jesus ..

Ps. forresten hvorfor er det okay at han pudser sin hund på din stakkels kat?  Fair nok at hunde løber efter katte, det er lidt a'la naturlov Mine forældres Jack Russel gør det da også, hvis hun opfanger at der er en kat. Men vi råber som regel at hun skal komme på plads, eller bare hendes navn i en bestemt tone. Kunne ALDRIG finde på at pudse og opmuntrer hende til at fange den  Det er altså lidt sygt i min verden at gøre. Mod nogen som helst dyr

Ja, det fandt jeg ud af. Jeg synes bestemt ikke at det er okay, men jeg ved at jeg intet kan gøre, da han har ret til at holde dem væk fra sin grund...

Anmeld

17. juni 2012

Linea

Hejsa....jeg vil bare lige bidrage med at fortælle, at man kan købe nogle fine sandkasser med låg i form af to klaplåg, der kan slås til side og laves til bænke. Smadder smart og praktisk - katte må finde sig et andet toilet.

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Linea skriver:

Hejsa....jeg vil bare lige bidrage med at fortælle, at man kan købe nogle fine sandkasser med låg i form af to klaplåg, der kan slås til side og laves til bænke. Smadder smart og praktisk - katte må finde sig et andet toilet.

Det er nemlig smadder smart..

Anmeld

17. juni 2012

modesty

Jeg har haft katte over flere omgange og har kun én gang været ude for at der var nogen der ikke syntes det var så fedt. Vores underbo havde en baby, og katten hoppede op til babyen når hun lå og sov i haven. Fair nok, det ville jeg også blive irriteret over. Så fandt vi en fælles løsning at baby sov med myggenet, og siden var der ingen problemer.

Man kan selvfølgelig være ude for dumme mennesker en gang imellem, men generelt synes jeg da ikke at det er et problem at have kat i forhold til naboer o.s.v. Måske jeg bare har været heldig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.