Anonym skriver:
Forresten hvad tilbyder i af væske? Han er stadig for lille til kop så det hedder sutteflaske med væske i... Og han elsker kamille the men en anden skrivstedet ikke er sundt pga. Spor af svampe?
Men vil du være sød at skrive hvordan i gjorde sådan helt fra start af med overgange fra mm til grød og hvad i tilbød mm. Sådan uddybende...
Rart at møde en der har stået i samme situation som os selv
Hmmm ja.
4 mdr begyndte vi lige så stille med frugtgrød eller risgrød med frugtmos i samtidig med at vi spiste aftensmad
ved ca 4½ mdr fik hun fast risgrød med grøntsagsmos i til aftensmad og mælk for resten i løbet af den sidste ½ måned til 5 mdr trappede vi op til 1 stort og 1 lille måltid om dagen - lille morgen og stort aften og mælk 4-6 gange om dagen.
5 mdr pludselig mætter min mælk hende kun i ½time-3 kvarter og vi må (fordi hun OVERHOVEDET ikke vil ha flasken - jeg ville jo rigtig gerne kunne have fortsat med stortset kun mælk til 6 mdr, så vi prøvede ALT for at få hende til at tage flasken, nu hun ikke ville tage brystet mere - men jeg ville IKKE gå så langt for det at jeg ville sulte hende til hun tog flasken) gå på 3 store måltider om dagen + lidt frugtmos til mellemmåltider hvis hun også her nægter brystet(jeg tilbød hende det som mællemmåltid, før lurene og tidlig morgen og sen aften
Det gik fint sådan indtil ca 6/6½ mdr hvor hun overhovedet end ikke ville overveje at tage noget mælk i løbet af dagen. Så hun fik kun morgen og aften
8 mdr gammel hun får kun mælk om morgenen, da hun nægter om aftenen
Ved ca. 9 mdr stopper vi helt da hun kun tager om morgenen fordi hun er ved at dø af sult og det mætter hende slet ikke, hun skal ha grød lige bagefter for ikke at blive VRED!
Håber i finder ud af det! Det er så enormt frustrerende en situation at så i!
Anmeld