Min søn på lidt over 4 måneder er begyndt på grød af den simpel grund at han hader sin flaske og knap nok spiser sin MME men efter vi er startet på grød er det blevet værre..
Han spiser sin grød med stor appetit men vil intet mælk have..
Han plejer kun at få 1 grød måltid i døgnet. Om Aften ca. Kl 18-19 stykker og dette er det sidste måltid han får og derefter spiser han først omkring kl 04-06 igen dog får han kamille the imellem tiden så jeg ved han får noget væske dette bliver dog kun givet om aften i forbindelse med og efter grød.
Idag har vi så valgt at prøve at give ham grød måltid nr. 2, han fik en flaske kl. 06 der spiste han ca. 110 ml. Og kl. 9 blev han tilbudt grød, dog lavet jeg en ny slags (laver selv min grød og om aftens får han majse grød og her til morgen lavet jeg hirsegrød) han spiste okay og beder end han vil gøre af sin mme som han blev tilbudt først og afviste blankt!
Problemet er bare hvad nu hvis han så slet ikke vil have sin mælk om dagen? For det gider han jo ikke om aften efter grød...
Han er en dejlig dreng på knap 7.4 kg og ca. 65 cm. Lang han er en glad og aktiv og meget snaksaglig og smilende dreng.
Han spiser i gennemsnit 400 ml MME i døgnet når han ikke får grød til morgenmad også putter jeg MME i alt hans grød svarende til det vand jeg bruger :-)
Hvad tænker i og hvad vil i gøre hvis det var jer?
Anmeld