Hvad ville i gøre (søster'situation)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

Sakris

Anonym skriver:

Jamen det er bare sådan en vi skal have,. bare en den nye kan sove middasgslur i,.!
Men de billigste jeg kan finde div steder koster 2500kr
Og det er bare virkelig mange penge i mine øjne,. Og rigtig svært at få så mange penge ud af bugettet,.!

Ja det er jo det. I søgningen på DBA kan man skrive en maksimal pris på sin vare, samt område hvor du har mulighed for at hente 

http://www.dba.dk/soeg/?soeg=barnevogn&vis=galleri&pris=(-1999)

Både DBA, Trendsales og guloggratis har jo. 

Og er enig. 2500 er bestemt meget at pille ud af budgettet, når I kun har en måned til den lille ny kommer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg var så heldig at finde den fineste barnevogn nr 2 i en genbrugsbutik, uden den mindste ruste eller pletter til 250kr til thea, da hun sku ha en extra dp vogn, som måtte stå ude hele tiden. Så tænker om i ik har en genbrugs butik i nærheden, for så ville jeg kigge der!

Læser også ud fra dit indlæg at du bare savner din " gamle " søster og at det ik handler om barnevognen!! Held og lykke med hende! Vh stine

Det handler om barnevognen,.
Men ja jeg savner hende og det har afspejlet sig lidt i tråden,.!
Ikke bevist men er hvis bare et ømt punkt,.'

Vi har prøvet vores genbrug i byen,. Og 2 i byen ved siden af der har ingen held været,.! Desværre,.!

Anmeld

15. juni 2012

Mettefpigen

Anonym skriver:

J

So true so true, og hvor har du ret,.!
Er nok også bare ked af jeg ikke er den første hun kontaktede,.!
Spicelt fordi jeg ved det var hvad hun ville havde gjort,.! <- dengang hvor jeg kendte hende ! Hvis du forstår

Jo jo kan sagtens forstå dig... Det er også rigtig sørgeligt.. Men ved bare at det vigtigste er at hun får den tid hin har brug for og når hun så kommer kan i snakke om hvordan i begge har det :-)

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jo jo kan sagtens forstå dig... Det er også rigtig sørgeligt.. Men ved bare at det vigtigste er at hun får den tid hin har brug for og når hun så kommer kan i snakke om hvordan i begge har det :-)

Ja,.
Er bare frustreerende .!

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Sakris skriver:

Ja det er jo det. I søgningen på DBA kan man skrive en maksimal pris på sin vare, samt område hvor du har mulighed for at hente 

http://www.dba.dk/soeg/?soeg=barnevogn&vis=galleri&pris=(-1999)

Både DBA, Trendsales og guloggratis har jo. 

Og er enig. 2500 er bestemt meget at pille ud af budgettet, når I kun har en måned til den lille ny kommer. 

Ja jeg ved det,.
Men vi har ikke bil og togene kører ikke her oppe hvor jeg bor så er bare begranset hvor langt vi kan tage efter den,.!
Min mor kan dog måske hjælpe med at ligge bil til, men hun skal køre over 80km for blot at komme op til os så jeg ved ikke om hun gider,.!

Og dem der er i områden der koster den billigste 2500kr

Men jeg må finde ud af det,.
Det bliver en brugt vi køber

Anmeld

15. juni 2012

Sakris

Anonym skriver:

Ja jeg ved det,.
Men vi har ikke bil og togene kører ikke her oppe hvor jeg bor så er bare begranset hvor langt vi kan tage efter den,.!
Min mor kan dog måske hjælpe med at ligge bil til, men hun skal køre over 80km for blot at komme op til os så jeg ved ikke om hun gider,.!

Og dem der er i områden der koster den billigste 2500kr

Men jeg må finde ud af det,.
Det bliver en brugt vi køber

I hvilken landsdel bor du? Det kunne jo godt være der var en venlig sjæl herinde, der måske pendlede mellem hvor du bor og et andet sted hvor de havde en billigere barnevogn. 80km er en pæn sjat vej. Håber du finder en løsning. Jeg har prøvet at kunne mødes i f.eks. københavn med sælgere der kom andre steder fra sjælland. (Eller da jeg boede i aalborg, var der en der kom med tingene fra frederikshavn, fordi hun alligevel skull syd på hver anden uge). Du kunne jo være heldig.

Jeg ønsker dig ihverfald alt muligt held og lykke med jagten. Håber I kan finde overskuddet og pengene til at få købt en 

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Sakris skriver:

I hvilken landsdel bor du? Det kunne jo godt være der var en venlig sjæl herinde, der måske pendlede mellem hvor du bor og et andet sted hvor de havde en billigere barnevogn. 80km er en pæn sjat vej. Håber du finder en løsning. Jeg har prøvet at kunne mødes i f.eks. københavn med sælgere der kom andre steder fra sjælland. (Eller da jeg boede i aalborg, var der en der kom med tingene fra frederikshavn, fordi hun alligevel skull syd på hver anden uge). Du kunne jo være heldig.

Jeg ønsker dig ihverfald alt muligt held og lykke med jagten. Håber I kan finde overskuddet og pengene til at få købt en 

Jeg har lige fundet min lykkebringer,.!
Viste sig at der var en her inde fra som gerne ville forære hendes barnevogn,. og hun bor tilfældigvis kun 20 km væk her fra, og kan bringe den til en by vi nemt kan komme til,.  Så jeg føler mig virkelig heldig

Anmeld

15. juni 2012

Sakris

Anonym skriver:

Jeg har lige fundet min lykkebringer,.!
Viste sig at der var en her inde fra som gerne ville forære hendes barnevogn,. og hun bor tilfældigvis kun 20 km væk her fra, og kan bringe den til en by vi nemt kan komme til,.  Så jeg føler mig virkelig heldig

Ej hvor er det bare godt for jerFANTASTISK! 

Nyd det sidste af din graviditet, håber snart din søster vender tilbage... Og rigtig meget held og lykke med det hele!

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Sakris skriver:

Ej hvor er det bare godt for jerFANTASTISK! 

Nyd det sidste af din graviditet, håber snart din søster vender tilbage... Og rigtig meget held og lykke med det hele!

Mange tak skal du have
Håber også hun snart vender tilbage

Anmeld

16. juni 2012

JanetBJ

Din søster har det svært, og du vil egentlig bare gerne have hendes gamle barnevogn lyder det til ..

Køb en brugt barnevogn og giv din søster tid til at komme ovenpå .. Det lyder lidt som om du kun er ude efter barnevognen, og det simpelthen haster fordi du snart skal føde ..  mit råd er; brug dine egne surttjente penge på en barnevogn og lad din søster blive "rask".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.