Hey Girls 
Jeg står lidt i et dilemma,.
Da vi for noget tid siden holdt min søns barnedåb kom min søster ikke hun meldte afbut dagen enden sent om aftenen og til min mor,. Hun har altid betydet så meget for mig så jeg blev selvfølgelig rigtig ked af det,.
Jeg konfonterede hen over facebook (fordi hendes tlf var stjålet) med at jeg var super skuffet over hende og at jeg ikke kunne tilgive hende,. Bla, fordi måden hun gjorde det på var uaccpektabel, det vil jeg ikke komme nærmer ind på,.
Hun skrev så til mig at hun ikke kom fordi hun ikke havde lyst og gad osv, skal lige siges min mor kørte indenom hende på dagen for at se om hun ikke kunne lokke hende med,. Jeg skrev til hende hvordan jeg havde det med det og jeg faktisk var enormt ked af det, og spicelt det at hun er så ligeglad når jeg efterfølgende skriver til hende, at hun ikke engang selv var ked af det,. Her kom sandheden så frem om at hun jo rigtig gerne havde ville komme men hun havde været på druk 5 dage i træk uden søvn, og på en masse stoffer,. (WHAT) Min søster tager ikke stoffer er normalt meget imod folk som gør det, og nedrakker dem enormt meget, og det gjorde mig bekymret, så jeg prøvede at skrive til hende om der var noget galt, hun fortalte så hun var meget nede og det hele var godt når hun havde sine børn, men når de skulle op til hendes far, at hun mistede besidelsen og turde ikke være alene med sig selv i ædru tilstand,.! Hun bad om hjælp,. ( Hun og hendes forlovede er lige gået fra hinanden ) Jeg kontaktede min bror som fik hende til frivilligt at lade sig indlægge på phygisk,. Hun har været der i 3 uger og er nu ude igen,. Det er hvad jeg har fået fortalt, hun har ikke kontaktet mig siden dengang vi skrev sammen på face, jeg har selvfølgelig givet min bror beskeder til hende så som jeg var stolt af hun gjorde noget ved hendes problem, og hun altid skulle vide hun havde mig,.! Men jeg har givet hende plads for at havde håbet på hun kontaktede mig,.! Hun har fået ny tlf og tlf nummer og det har jeg ikke, og bror vil ikke udleverer det da han syntes hun selv skal kontakte os når hun er klar da hun har meldt ud til ham at hun ikke vil snakke med nogle bestemte af os før hun er 100% sikker på hun ikke lover os noget hun ikke kan holde eller gør os kede af det,.!
MEN jeg har termin om godt 1 mdr, og hun har lovet os at vi måtte arve hendes barnevogn så vi ikke skulle ud og indvisterer i en ny eller brugt,. Vi kunne ligeså godt få hendes da hendes børn er blevet for store,.! Min søn skal snart starte i dp og der skal vi bruge barnevognen, vi kan bruge den vi har det første stykke tid indtil min fødsel men ellers kommer vi til at have et problem,. Jeg vil gerne have styr på tingene enden hun kommer så det går mig enormt meget på jeg ikke har styr på dette endnu, for skal vi have en ny eller købe en brugt så syntes jeg tiden er ved at være der, også skal vi jo selvfølgelig også havde det med i buget, og det kommer til at knibe, vi har jo ikke sparret sammen da vi for længst fik det tilnbudt.
Men hvad gør jeg, jeg syntes virkelig det er et problem, for jeg ønsker hende sådan det bedste og ønsker ikke at gå imod hendes vilje om at hun gerne selv vil komme til os hver især når hun er klar,. Og jeg syntes ikke jeg kan få mig selv til som noget af det første at snakke med hende om er den skide barnevogn,.! Hvordan ville hun evt kunne tage det skal jo ikke virke som om det er eneste grund til jeg kontakter hende,.!
- Hun skal besøge min mor i weekenden, har tænkt på om jeg kunne bede min mor på en eller anden måde at sno den ind i deres snak på et tidspunkt, men syntes heller ikke her jeg kan bede mor om det,. For min søster har igennem det tid hun har været ''syg'' været meget jaleux på mig hun har ment jeg har fået alt det hun drømmer om,. sp er bange for hun vil syntes mor går ind og tænker på mig igen,.
Hvad ville gøre ?
Undskyld det blev lidt langt men syntes lidt af forhistorien skulle med for i kunne få ordenlig forståelse for det.