Hvad ville i gøre (søster'situation)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

Mettefpigen

Jeg synes også at du skal købe en selv Jeg kan sagtens forstå at du gerne vil se hende og se hvordan hun har det, men hun har brug for at gøre det på hendes måde og det skal respekteres..... Så giv hende det tid hun har brug for og hør fra din bror og mor hvordan hun har det Hun skal nok komme når tiden er inde til det.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Jupiter

Anonym skriver:

Men er så enig med dig,.
Jeg havde nok bare brug for at høre det fra en anden,!
For har svævet lidt mellem Spørg spørg ikke, for af al respekt for hendes ''sygdom'' og den hun var før så ville jeg ikke tvivle på om jeg skulle infomerer hende om hun har lovet os den,.
Men syntes hun har svigtet så meget på det sidste at der vor noget andet der sagde at det var da det mindste hun kunne overholde,.!

Har haft lidt svært ved at holde den gode søster feeling oppe efter mange af de ting der er blevet gjort og sagt,. Men du mindede mig lige om den,. Og på hvor meget jeg trods alt elsker hende,.! Og dog stadig respekterer hende,.!

TTak

Årh det er en dejlg respons at få!

Mange tak

Jeg har selv et svært forhold til min søster, så det er da en personlig sejr at kunne hjælpe lidt

Rigtig meget held og lykke med hende, jeg håber i begge kommer godt ud på den anden side!

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Stlun07 skriver:

Jeg kan godt regne ud at du selvfølgelig allerhelst så at hun kontaktede dig af sig selv huftigst muligt, og helst i går - fordi du jo elsker hende og hun er din søster!

Det bliver bare svært at komme udenom den store risiko der er for, at hun vil opfatte det anderledes hvis du kontakter hende og starter med at tale om barnevognen allerede i første samtale.

Mht. økonomien, så så jeg lige en tråd om en barnevogn der gives væk for lidt snoller (i Nordjylland dog)  Jeg er sikker på at i kan finde én billigt og brugt fx på dba.dk

Og hvem ved, måske ringer din søster indenfor en uges tid, og så kan du jo stadig nå at få barnevognen

Bor selv i nodjylland,.
Har lige sendt hende pb,. Og super tak for infomation,.
Ja hun må meget gerne snart ringe så jeg ved hun har det beder,.!

Anmeld

15. juni 2012

Jupiter

Lavede lige en hurtig søgning på DBA.dk og fandt godt 400 barnevogne til salg til under 1000,-

Anmeld

15. juni 2012

Jupiter

Anonym skriver:

Bor selv i nodjylland,.
Har lige sendt hende pb,. Og super tak for infomation,.
Ja hun må meget gerne snart ringe så jeg ved hun har det beder,.!

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Det er jo sikkert og vist, og skrift er bare så svært at aflæse da alt mimikken er væk - den man tit beroer sine fornemmelser ud fra og møder man et indlæg med modstand fra begyndelsen, så smitter det af på det dertil skrevne... hvorimod hvis man er åben og konstruktiv, så er det også det der afspejles i teksten. TS tog også godt imod din besked

TS: Forstår godt du kan have lidt svært ved at bibeholde den søster-følelse.

Det er også rigtig svært til tider,.!

Men når jeg husker på hvem hun engang var så er der ikke rigtig noget at komme efter,.!

Men kender du ikke det, med man bliver så skuffet og ked af det/vred og rasende at man har behov for at blive husket på den ?

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Stlun07 skriver:

Lavede lige en hurtig søgning på DBA.dk og fandt godt 400 barnevogne til salg til under 1000,-

Ja det ved jeg men da vi ingen bil har og der ingen tog kører i denne del af landet så er det bare et must det er tæt på os selv,. !

Men mange tak for hjælpen, den har virkelig været en stor hjælp

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jeg synes også at du skal købe en selv Jeg kan sagtens forstå at du gerne vil se hende og se hvordan hun har det, men hun har brug for at gøre det på hendes måde og det skal respekteres..... Så giv hende det tid hun har brug for og hør fra din bror og mor hvordan hun har det Hun skal nok komme når tiden er inde til det.....

So true so true, og hvor har du ret,.!
Er nok også bare ked af jeg ikke er den første hun kontaktede,.!
Spicelt fordi jeg ved det var hvad hun ville havde gjort,.! <- dengang hvor jeg kendte hende ! Hvis du forstår

Anmeld

15. juni 2012

Jupiter

Anonym skriver:

Ja det ved jeg men da vi ingen bil har og der ingen tog kører i denne del af landet så er det bare et must det er tæt på os selv,. !

Men mange tak for hjælpen, den har virkelig været en stor hjælp

Anmeld

15. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg var så heldig at finde den fineste barnevogn nr 2 i en genbrugsbutik, uden den mindste ruste eller pletter til 250kr til thea, da hun sku ha en extra dp vogn, som måtte stå ude hele tiden. Så tænker om i ik har en genbrugs butik i nærheden, for så ville jeg kigge der!

Læser også ud fra dit indlæg at du bare savner din " gamle " søster og at det ik handler om barnevognen!! Held og lykke med hende! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.