Arrgh, hun tager bleen af konstant!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

FrkLarsen skriver:

Nogen gode råd i den sag? 

Min datter er begyndt at tage bleen af HELE TIDEN, hun er dog værst når hun er blevet puttet om aftenen. 

Dog igår endte det med at der var L*RT over hele køkkenet fordi hun liiiige sku tage den af. Hun har flere gange tisset i sengen efter senge tid, fordi hun tager bleen af lige så snart hun ved at vi ikke holder øje. 

What to do? Det er øv øv øv at det hele bliver tisset til osv 

Oh got, det gør Lisa også.

Hun var stor slem for ca 2mdr siden, hvor det også var konstant når hun var blevet puttet. Vi måtte ha mine forældres ekstra madras over, for hun tissede også på madrassen konstant. tsktsk..

Jeg prøvede også alt muligt, men intet hjalp.   Men én dag blev jeg så træt af det, så jeg stillede mig og ventede ved hendes dør, så jeg kunne høre hvornår hun pillede den af, og så 'sprang' jeg ind på hendes værelse imens jeg klappede en gang i hænderne og råbte 'jeg vil ik ha du tager bleen af'.. Hun blev selvfølgelig super forskrækket og ked af det, og så tog jeg hende op og trøstede hende, og prøvede at forklarer hende min reaktion, og da hun var blevet god igen kom hun ned i sengen, og det har virket siden!  Så var det bare mig der måtte sidde med våde øjne, nede hos manden, fordi jeg havde fået dårlig samvittighed over at ha råbt af hende.. hehe...

Dog tager hun den stadigvæk af omkring kl 17, når jeg er igang med at lave mad..   Men der får hun lov til at rende med bar mås frem til hun skla i seng!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

raca

det gjorde min den ene da vedkommende var omkring 18 mdr..

jeg brugte alm flade bleer, eller stofbleer og vente dem så de blev lukket på ryggen..

og gerne strømpebukser uden over, eller natdragt der kunne vende bagvendt..

og ellers er det jo bare en ny evne de har opdaget der skal afprøves og afprøves og afprøves.. det går over..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.