Arrgh, hun tager bleen af konstant!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

Team Putte

FrkLarsen skriver:

Nogen gode råd i den sag? 

Min datter er begyndt at tage bleen af HELE TIDEN, hun er dog værst når hun er blevet puttet om aftenen. 

Dog igår endte det med at der var L*RT over hele køkkenet fordi hun liiiige sku tage den af. Hun har flere gange tisset i sengen efter senge tid, fordi hun tager bleen af lige så snart hun ved at vi ikke holder øje. 

What to do? Det er øv øv øv at det hele bliver tisset til osv 

Hvis min lillefis begynder på sådan noget efter sengetid tror jeg sgu bare jeg ville forstærke nat-bleen med et par strimler gaffatape

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

LotusCPH

De er nogle viljefaste nogle - men altså stort hun ka toilettet. De viser jo selv interessen for det - og så i vuggestuen/børnehave lærer de det jo også fra de andre børn og nygerrigheden spreder sig kaya gik med os på toilettet stort set hver gang. 

Lidt irritereden da der er ret trængt . men det var ligesom hendes måde at se hvordan vi gjorde. Hun tager du stadig bukserne helt af - selv blusen kommer af nogle gange. Så det ska vi lige ha lært hende godt må bli. Men ellers klarer hun det suverænt

Anmeld

15. juni 2012

FrkLarsen

Karo skriver:

Ja, det er utroligt hvor gode hurtigt de kan lærer at flå en body op med knapper forneden

Det er vel bare noget vi skal igennem, det er jo en ny ting 

Jeg må ud og prøve up and go, det kan umuligt blive værrere 

Anmeld

15. juni 2012

FrkLarsen

LotusCPH skriver:

De er nogle viljefaste nogle - men altså stort hun ka toilettet. De viser jo selv interessen for det - og så i vuggestuen/børnehave lærer de det jo også fra de andre børn og nygerrigheden spreder sig kaya gik med os på toilettet stort set hver gang. 

Lidt irritereden da der er ret trængt . men det var ligesom hendes måde at se hvordan vi gjorde. Hun tager du stadig bukserne helt af - selv blusen kommer af nogle gange. Så det ska vi lige ha lært hende godt må bli. Men ellers klarer hun det suverænt

Hvor sjovt, det unger er sku skønne, lige meget hvor mange gange bleen ryger af 

Jeg må nok invistere i en potte, hun er nemlig MEGET interesseret i hendes dukkes potte 

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

LotusCPH skriver:

samt det at tørre sig også ka være svært i den str. og kalde på mor og far når der ska tørres. De vil jo selv - så der ka godt ryge et par ruller i straten, men herre gud  - de vil jo bare lære og være som os andre Vi lærte hende meget hurtigt at tørre sig rigtigt - oppefra navlen og ned -

Anmeld

15. juni 2012

FrkLarsen

Team Putte skriver:

Hvis min lillefis begynder på sådan noget efter sengetid tror jeg sgu bare jeg ville forstærke nat-bleen med et par strimler gaffatape

Haha, det er en mulighed, men det ville ikke undre mig at den stadig kommer af   

Anmeld

15. juni 2012

FrkLarsen

LotusCPH skriver:

samt det at tørre sig også ka være svært i den str. og kalde på mor og far når der ska tørres. De vil jo selv - så der ka godt ryge et par ruller i straten, men herre gud  - de vil jo bare lære og være som os andre Vi lærte hende meget hurtigt at tørre sig rigtigt - oppefra navlen og ned -

Det er også det med papir osv der er sjovt for Emilie. Hun ELSKER at hive 3 meter af rullen for at tørre sig 

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

FrkLarsen skriver:

Haha, det er en mulighed, men det ville ikke undre mig at den stadig kommer af   

Så må det sgu være en enkel strimmel hele vejen rundt og hæfte den bagpå Lige dit problem bliver sgu en test af min tålmodighed

Anmeld

15. juni 2012

FrkLarsen

Team Putte skriver:

Så må det sgu være en enkel strimmel hele vejen rundt og hæfte den bagpå Lige dit problem bliver sgu en test af min tålmodighed

Haha, det kunne da se godt ud 

Dog er gaffatape ikke lige løsningen her, men en heldragt uden knapper må være det bedste valg i den her situation. 

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

FrkLarsen skriver:

Hvor sjovt, det unger er sku skønne, lige meget hvor mange gange bleen ryger af 

Jeg må nok invistere i en potte, hun er nemlig MEGET interesseret i hendes dukkes potte 

Haha ja for pokker- den ka jo nok ik ligefrem rumme til nummer to :0)

Den der stige er altså også en go investering og så er den billig i silvan ka anbefales  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.