Arrgh, hun tager bleen af konstant!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

FrkLarsen

Den må ihvertfal prøves 

Vi har et lille sæde der sidder ovenpå toilettet så hun ikke falder i kummen. Og nu kan man jo selvfølgelig forestille sig ungen stå i toilettet og råbe mor  

Jeg må have fat i sådan en stige. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

LotusCPH

FrkLarsen skriver:

Det er også det med papir osv der er sjovt for Emilie. Hun ELSKER at hive 3 meter af rullen for at tørre sig 

Men så er det noget med at fjerne rullen - og be hende kalde til hun har lært det - tager den stadig fra kaya når hun laver det nummer Så kalder hun pææænt og så ka vi tørre og så får hun lov selv at tage fra rullen igen . Og så er der som regel ik noget de næste gange hun ska igen. 

Hun ska bare lige mindes om det nogle gange den spirrevip

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

FrkLarsen skriver:

Haha, det kunne da se godt ud 

Dog er gaffatape ikke lige løsningen her, men en heldragt uden knapper må være det bedste valg i den her situation. 

Så håber vi det kølige vejr forsætter så natdragten bliver på Det skulle ik genere mig, det er et helvede at være højgravid i varmen

Anmeld

15. juni 2012

FrkLarsen

Team Putte skriver:

Så håber vi det kølige vejr forsætter så natdragten bliver på Det skulle ik genere mig, det er et helvede at være højgravid i varmen

Det er nemlig der problemet ligger, når det bliver for varmt 

Pyyh, kan godt slev huske varmen da jeg var højgravid. 

Sommer 2010 var SÅ VARM! Jeg kunne ikke klare mere end 16grader 

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

Den må ihvertfal prøves 

Vi har et lille sæde der sidder ovenpå toilettet så hun ikke falder i kummen. Og nu kan man jo selvfølgelig forestille sig ungen stå i toilettet og råbe mor  

Jeg må have fat i sådan en stige. 

Det gør det nemmere- for ellers kalder hun når hun ska på toilettet, tørres , af toilettet og ha tøj på Man ka jo ligeså godt lære hende at "gå" på toilettet" Så vidt muligt da Men ja vi måtte lige lære hende at klappe det sæde ud - og ellers har vi været flinke til at la sædet være på lige i starten så kun ku være tryg ved den. og så med tiden flyttet den så hun selv slog den ud og besteg toilettet  Da vi flyttede nu her - stoppede hun helt med at bruge stigen. Så det går hastigt fremad Det er et stort nummer ud af en lille nummer

Anmeld

15. juni 2012

Metteris

Team Putte skriver:

Hvis min lillefis begynder på sådan noget efter sengetid tror jeg sgu bare jeg ville forstærke nat-bleen med et par strimler gaffatape

Haha 

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

FrkLarsen skriver:

Det er nemlig der problemet ligger, når det bliver for varmt 

Pyyh, kan godt slev huske varmen da jeg var højgravid. 

Sommer 2010 var SÅ VARM! Jeg kunne ikke klare mere end 16grader 

Hehe her klarer jeg den fint som vejret er nu.. Kommer vi over 20 grader er det helt galt! Da vi havde de 14 dage med knap 30 grader her i foråret var jeg ved at dø! Svedte som et svin og stank som en gnu det var SÅ fordærdeligt! Kunne ik være nogen steder og kunne slet ik sove! 

Kæresten tog hue på om natten og købte en ventilator til soveværelset

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

Metteris skriver:

Haha 

Det er det der med tålmodigheden

Anmeld

15. juni 2012

Nettemor

Nu ved jeg ikke om andre har foreslået det men har du prøvet at vende bleen bagvendt?

Anmeld

16. juni 2012

Lullaby

Ble på, undertøj og så nattøj med lynlås omvendt på. Sådan får man løst det problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.