Jeg kender en hel del til cancer, min mor har stort set været syg af det meste af mit liv - og jeg er 30 år. Hun har det for anden gang på 7. år og ja, hun er helt "unik" inden for kræftens/læge verdenen, fordi hun under "normale omstændigheder" burde have været død for mange år siden. Kunne skrive meget mere, men synes det er unødvendigt, medmindre du ønsker at vide det 
Der er masser af solstråle historier, alle forbinder automatisk cancer med døden, men der er faktisk en rigtig stor del som overlever, hvis det bliver opdaget i tide. Desuden bliver vi dygtigere og dygtigere til at finde kure der kan være med til at helbrede. Nogle bliver helbredt, andre raske og nogle helt tredje dør desværre af sygdommen.
Håber på det bedste for din svigerfar - det jeg har erfaret er at håb og tro er rigtig vigtig hvis man skal overleve en sygdom som kræft - og ja en masse støtte og opbakning fra familie og venner kan også være altafgørende. Det kræver så mange fysiske og psykiske kræfter at overleve, og pårørende kan være med til, om ikke andet så gøre vejen lidt lettere. Uanset hvilken vej det går.
Mange kærlige hilsner
/Fenja 
Anmeld