Min svigerfar har kræft...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

heaven

åh ja - kræft er noget fanden har skabt!!!! har selv en kræftsyg mor, så kender godt til følelserne, og kræften har taget en del af mine familiemedlemmer igennem tiden!!!!! jeg vil håbe i får styr på det, ellers er mit eneste råd at være der for hinanden - græd, grin, vær rasende, hvis det er det i føler for.. og giv sviger en god sidste tid - HVIS det kommer til det..... det kan jo også være de har opdaget i tide, lægerne bliver trods alt bedre og bedre

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Fenja09

Jeg kender en hel del til cancer, min mor har stort set været syg af det meste af mit liv - og jeg er 30 år. Hun har det for anden gang på 7. år og ja, hun er helt "unik" inden for kræftens/læge verdenen, fordi hun under "normale omstændigheder" burde have været død for mange år siden. Kunne skrive meget mere, men synes det er unødvendigt, medmindre du ønsker at vide det

Der er masser af solstråle historier, alle forbinder automatisk cancer med døden, men der er faktisk en rigtig stor del som overlever, hvis det bliver opdaget i tide. Desuden bliver vi dygtigere og dygtigere til at finde kure der kan være med til at helbrede. Nogle bliver helbredt, andre raske og nogle helt tredje dør desværre af sygdommen.

Håber på det bedste for din svigerfar - det jeg har erfaret er at håb og tro er rigtig vigtig hvis man skal overleve en sygdom som kræft - og ja en masse støtte og opbakning fra familie og venner kan også være altafgørende. Det kræver så mange fysiske og psykiske kræfter at overleve, og pårørende kan være med til, om ikke andet så gøre vejen lidt lettere. Uanset hvilken vej det går.

Mange kærlige hilsner

/Fenja

Anmeld

14. juni 2012

lhn89

Det gør mig virkelig, virkelig ondt!

Jeg har desværre ikke en solstråle historie, men jeg håber at lægerne har opdaget det i tide 

Både dig, Anders og Silas fortjener en kæmpe 

.. Og der udover et stort tillykke, med at Silas skal være storbror!  Hvor er det dog fantastisk for jer alle 

Anmeld

14. juni 2012

B&J

er super ked af din svigerfar har kæft søde

men som du selv skriver så har din far klaret den jamen hvorfor skulle din svigerfar så ikke også klare den

jeg håber det af hele mit hjerte

sender dig en masse krammer

Anmeld

14. juni 2012

MyLove E

Kæmpe stor krammer til dig søde..

Jeg har desværre heller ikke nogen solstråle historie ..
Jeg mistede desværre min far for 10 år siden. Men som en anden også skrev så bliver de bedre og bedre til at kurere for det.

Men du må endelig skrive til mig hvis du har brug for at snakke.

Stort kram til dig Silas og især Anders:-)

Anmeld

14. juni 2012

Muhmi

heaven skriver:

åh ja - kræft er noget fanden har skabt!!!! har selv en kræftsyg mor, så kender godt til følelserne, og kræften har taget en del af mine familiemedlemmer igennem tiden!!!!! jeg vil håbe i får styr på det, ellers er mit eneste råd at være der for hinanden - græd, grin, vær rasende, hvis det er det i føler for.. og giv sviger en god sidste tid - HVIS det kommer til det..... det kan jo også være de har opdaget i tide, lægerne bliver trods alt bedre og bedre

Jannie

Håber i hvert fald alt hvad jeg kan

Håber din mor kommer sig!!

Anmeld

14. juni 2012

Maja_4000

Kræft er bare det værste !! Vi har også lige fået en dårlig nyhed om en i min kærestes familie , hun har været syg længe , men nu har det spredt sig og lægerne har næsten givet op :/

Håber han slår det ! Kæmpe til jer (:

Anmeld

14. juni 2012

JanetBJ

Min mor havde kræft i binyren, men det var en mild form, og de skulle bare fjerne binyren . men til dig.

Anmeld

14. juni 2012

Muffin_girl

En fra mit arbejde har haft kræft i endetarmen, prosteta og leveren.. Og han lever stadig i bedste velgående.. Nu med stomi pose.. Men hellere det .. Så det er min solstråle historie  

Og mange mange kram til dig og Anders 

Anmeld

14. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Har desværre heller ingen solstråle-historie  Min onkel havde kræft i leveren, han holdt så længere tid end lægerne havde givet ham, vi fik beskeden i December og han fik endelig fred i Juli..

Stort og en masse tanker til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.