Svarer du altid på SMS ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Her er vi helt ening, jeg ringer også hvis det er vigtigt. Men skrev f.eks en fødselsdags hilsen til en veninde, men fik aldrig svar derpå . Ikke at man skal svare på en hilsen men måske bare et kort svar  jeg kan sagtens glemme en besked fordi jeg læser den på vej ud af døren, men kommer som regel efter det på et senere tidspunkt.

Ja lige præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg sys bestemt det kommer an på hvad og hvilket svar der forventes.

Jeg kender en som konstant skriver til mig hvad hun laver osv. Og der sys lige så godt hun kan skrive en statusopdatering på facebook (ærlig talt) Der var en periode hvor jeg fik 20 sms fra hende på 1 dag. Jeg var ved at blive sindssyg

ja det er måske lige i overkanten  dog har jeg enkelte jeg kan sende mange sms med i løbet af dagen Men har en veninde som ikke svarede på en fødselsdags hilsen jeg sendte, det forstår jeg ikke Eller familie som ALDRIG svarer på beskeder lige meget hvad det handler om.

Anmeld

14. juni 2012

.....

Om jeg svarer hurtigt eller langsomt tilbage, kommer meget an på hvad jeg er i gang med, når jeg modtager sms'en. Nogen gange kan jeg også hurtigt kaste et blik på en ny sms, for at se om det er vigtigt, eller om det lige kan vente til om aftenen, hvor jeg føler at jeg har bedre tid til at sms'e frem og tilbage. I nogen perioder holder jeg lidt afstand fra min mobil, hvis jeg føler mig stresset. Så reagere jeg kun, hvis folk ringer til mig . Ofte har jeg den også lydløs..det er en vane . Men jeg magter simpelthen ikke dem der skriver ofte, om hvad man laver eller bare skriver ofte..det kan godt virker lidt påtrængende . Selv vil jeg gerne have at folk skriver tilbage til mig hvis det er vigtigt, men jeg går ikke op i om det er et lynhurtigt svar eller ej. Det kan bare gøre mig sur, hvis folk siger at de skriver engang i aften eller andet specifikt tidspunkt, og man så ikke hører noget som helst, og når man så konfrontere det med dem, får man et ligeglad svar tilbage

Anmeld

14. juni 2012

Silas&Mille

Jeg svare hvis det er noget der kræver et svar

Anmeld

14. juni 2012

Janni.

Jeg svarer næsten altid, dog ikke altid med det samme.

Anmeld

14. juni 2012

MariaJ

Jeg svarer altid, men ikke nødvendigvis lige med det samme. Især ikke, hvis det er noget, jeg ikke lige ved hvad jeg skal svare til, eller som måske kræver en lidt længere forklaring. Jeg har som regel lyd på telefonen, men læser ikke altid sms så snart den kommer. Heller ikke selvom jeg hører at den tikker ind. Hvis jeg ikke venter specielt på en besked, løber jeg ikke ind i et andet rum med det samme jeg hører lyden, for at se hvad det er. HVis telefonen ligger lige ved siden af mig, kigger jeg selvfølgelig som regel på den.

Anmeld

14. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det kommer meget an på hva der bliver skrevet og hvem der skriver, hvor hurtigt jeg får svaret tilbage! Og ja selvføljelig hva jeg lave når jeg modtager sms'en! 

Jeg har altid min Tlf på vibrere, så jeg ka mærke den. Feks hverken snakker eller SMS jeg på tlf når jeg køre, så der svare jeg jo aldrig.

Er jeg midt i en samtale med andre mennesker, svare jeg heller ik på SMS, syntes det er så pisse respektløs når man sidder og snakker også personen mansnakker med begynder at sidder og SMS.

Nogle mennesker ved jeg, at hvis først jeg svare tilbage, så kommer der 10 SMS med det samme efterfølgende som kræver svar med det samme, og det er ik altid jeg orker det!

Jeg svare tilbage når jeg har tid og ellers er jeg rigtig od til at ringe til folk og få en snak om det de evt har spurt om på SMS. Håber det svar gav mening! Vh stine

Anmeld

14. juni 2012

MariaJ

IsabellaCiinea skriver:

Altid!

Bliver selv ret sur hvis folk ikk har svaret mig, efter en times tid max, eller sådan noget..

Sys det er pise irriterende! 

En time . Men har du aldrig en dag, hvor der går mere end en time mellem at du ser på din telefon (eller har mulighed for at give dig til at skrive et svar)?

Anmeld

14. juni 2012

BellaCiinea

MariaJ skriver:

En time . Men har du aldrig en dag, hvor der går mere end en time mellem at du ser på din telefon (eller har mulighed for at give dig til at skrive et svar)?

Aldrig

Anmeld

14. juni 2012

aarhusmor

Ja jeg svarer generelt altid. Dog har jeg nogle venner der sælger noget fra deres butik af og til. Altså gode tilbud og det er gode tilbud. Men der svarer jeg ikke altid, for jeg tænker at hvis de sender det til 100 venner, så er de nok træt af 100 svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.