Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja måske underligt spørgsmål men oplever en stigende tendens til at folk ikke svare tilbage på beskeder. Det kan være familie, venner eller folk der har efterspurgt billede vedrørende salg af ting.
Svarer du tilbage på SMS ?
Og hvad mener du om manglende svar på SMS ?
Så derfor denne lille debat for at høre jeres meninger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja måske underligt spørgsmål men oplever en stigende tendens til at folk ikke svare tilbage på beskeder. Det kan være familie, venner eller folk der har efterspurgt billede vedrørende salg af ting. Svarer du tilbage på SMS ? Og hvad mener du om manglende svar på SMS ? Så derfor denne lille debat for at høre jeres meninger
Det er ikke altid jeg svarer tilbage eller tager min tlf.
Den er altid lydløs, kigger på den hver dag.
- Nogle dage har jeg bare ikke lyst til at snakke med folk, eller også er der vigtigere ting at lave lige på det tidspunkt.
Jeg svare altid! Men nogle gange med det samme, andre gange lidt efter eller nogen først om aften.
Synes det træls når folk ikke svare, synes det helt fint det ikke er med det samme, for man er jo tit på job eller i gang med noget.
Normalt ja... Men hvis det er min bror der skriver så svarer jeg når jeg gider... Han skal nemlig "håndteres" i små doser for ikke at over ham
Min telefon er ALTID på lyd når min søn er vuggestue eller min kæreste ikke er hjemme... når vi er samlet er den på lydløs. Jeg tjekker den og svarer npr jeg har tid/lyst! MEN hvis det er noget vigtigt er jeg hurtig til at svare tilbage .... hader selv når man går og venter på svar!
Min telefon er ikke mit liv... så hvis folk ringer til mig og de siger de har ringet x mange så plejer jeg at sige: Hvis det er vigtigt så læg en besked eller skriv det er vigtigt så skal jeg nok ringe tilbage. Det er der så ikke alle der fatter!
Det er tit jeg ik svarer
folk brokker sig over det ...
Man må jo gå ud fra at folk har andet i livet end af skrive sms og snakke i tlf. Jeg fik engang en skideballe af en veninde som mente det var for dårligt jeg aldrig svarede hende... Øhhh hun glemte bare lige at jeg havde en 8-16 job .... såååå.....?!
Årh jeg hader virkelig folk som ikke svare, det kan bringe mit pis i kog.. Jeg har bla en Svigerinde som jeg nogen gange skriver til, bla for at høre mere om fødselsdage mm, og hun svare aldrig.. Men hvis hun skriver til mig, så skal jeg bare svare! Jeg hader det!!! - og man ved bare at nogen folk ikke svare fordi de ikke gider , de er skide ligeglade med at der faktisk sidder nogen og forventer et svar! ;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128