Svarer du altid på SMS ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

MorDk

Jeg sys bestemt det kommer an på hvad og hvilket svar der forventes.

Jeg kender en som konstant skriver til mig hvad hun laver osv. Og der sys lige så godt hun kan skrive en statusopdatering på facebook (ærlig talt) Der var en periode hvor jeg fik 20 sms fra hende på 1 dag. Jeg var ved at blive sindssyg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Anonym trådstarter

SKØNT med lidt forskellige svar Jeg selv svare ALTID på mine beskeder, ikke altid med det samme men når jeg har tid. Jeg har fuldt ud respekt for at folk arbejder , har en travl hverdag og et liv som indeholder andet end at svar på beskeder Men undre mig over udviklingen alligevel. At man ikke lige har 2 min på et eller andet tidspunkt til at svare på besked. Jeg syntes det er et forkert signal at sende, at man ikke " gider "svar på en besked. IGEN når man har tid. Men slet ikke svare det forstår jeg ikke. Men heldigvis er vi alle så forskellige

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Jeg svarer når jeg har tid lyst og lejlighed til det.
Og forventer heller ikke andet fra folk selv

Anmeld

14. juni 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Ja måske underligt spørgsmål men oplever en stigende tendens til at folk ikke svare tilbage på beskeder. Det kan være familie, venner eller folk der har efterspurgt billede vedrørende salg af ting.

Svarer du tilbage på SMS ?

Og hvad mener du om manglende svar på SMS ?

Så derfor denne lille debat for at høre jeres meninger

Jeg svarer altid. Måske ikke lige når jeg har modtaget den.. Men prøver Men kan godt glemme det.. Og så går jeg tilbage senere og svarer ..  

Men jeg tænker at hvis det er VIRKELIG vigtigt, så ringer jeg til folk.. Og de må jo gøre det samme.. Jeg har ikke altid tid til at se på min tlf jo..

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Det er ikke altid jeg svarer tilbage eller tager min tlf.

Den er altid lydløs, kigger på den hver dag.

- Nogle dage har jeg bare ikke lyst til at snakke med folk, eller også er der vigtigere ting at lave lige på det tidspunkt.

Sådan har jeg det også selv, men svare altid på et senere tidspunkt.

Anmeld

14. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg svarer altid på sms!

Medmindre jeg står og er igang med noget, så læser jeg sommetider smsen og glemmer alt om at svare.

Men så svarer jeg når jeg kommer i tanke om det

Synes det er træls når folk ikk svarer på en sms. Selv får jeg ret dårlig samvittighed over hvis jeg ikke svarer  Aner ikke hvorfor.

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Jeg svarer altid. Måske ikke lige når jeg har modtaget den.. Men prøver Men kan godt glemme det.. Og så går jeg tilbage senere og svarer ..  

Men jeg tænker at hvis det er VIRKELIG vigtigt, så ringer jeg til folk.. Og de må jo gøre det samme.. Jeg har ikke altid tid til at se på min tlf jo..

Her er vi helt ening, jeg ringer også hvis det er vigtigt. Men skrev f.eks en fødselsdags hilsen til en veninde, men fik aldrig svar derpå . Ikke at man skal svare på en hilsen men måske bare et kort svar  jeg kan sagtens glemme en besked fordi jeg læser den på vej ud af døren, men kommer som regel efter det på et senere tidspunkt.

Anmeld

14. juni 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

Ja måske underligt spørgsmål men oplever en stigende tendens til at folk ikke svare tilbage på beskeder. Det kan være familie, venner eller folk der har efterspurgt billede vedrørende salg af ting.

Svarer du tilbage på SMS ?

Og hvad mener du om manglende svar på SMS ?

Så derfor denne lille debat for at høre jeres meninger

Altid!

Bliver selv ret sur hvis folk ikk har svaret mig, efter en times tid max, eller sådan noget..

Sys det er pise irriterende! 

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Jeg svarer altid på sms!

Medmindre jeg står og er igang med noget, så læser jeg sommetider smsen og glemmer alt om at svare.

Men så svarer jeg når jeg kommer i tanke om det

Synes det er træls når folk ikk svarer på en sms. Selv får jeg ret dårlig samvittighed over hvis jeg ikke svarer  Aner ikke hvorfor.

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Man må jo gå ud fra at folk har andet i livet end af skrive sms og snakke i tlf. Jeg fik engang en skideballe af en veninde som mente det var for dårligt jeg aldrig svarede hende... Øhhh hun glemte bare lige at jeg havde en 8-16 job .... såååå.....?!

Jeg har fuldt ud respekt for at folk har et liv og har andet at få tiden til at gå op i. Men undre mig stadigvæk over at man på et eller andet tidspunkt ikke har tid til at svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.