Min dreng tænder for komfuret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

Unalisa

Angelspot skriver:

Ahh selve hovedafbryderen?? Ja den hænger da også lige her i vores gang, fuldt tilgængelig. Der er kun én knap og tør ikke lige trykke på den før manden kommer hjem, ved ikke lige helt hvad den gør 

Jo det er selve hovedafbryden jeg snakker om... Vi har nogle knapper hvor det står " komfur" og så et med "lys" og så den store som afbrydeDet hele .... Så slå jeg bare den der hedderKomfur fra ....Det er efterhånden blevet en vane for os atSlukke den så snart vi ikke bruger komfuretHehehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Angelspot

HeXeri skriver:

Vi har det nederste af et af køkkenskabene der er fyldt op med plastikskåle, gryder, røredimser som han må lege med. Nu er han 2 og efterhånden ret uimponeret af det, men det hjalp især når vi stod alene med mad og ham. Så kunne han deltage på gulvet og vi havde frie hænder.

Du siger bare til, drengen er smækfyldt med energi, så kreativiteten har kørt på overtryk siden han begyndte at færdes rundt på egen hånd

Vi har et køkkenskab, præcis som du nævner, det er rigtig godt til ham, han elsker at rode rundt derinde

Hehe ja man lærer efterhåanden nogle meget sjove strategier for at kunne holde dem beskæftiget samt væk fra farer osv Det kan være jeg skal bruge råd igen en anden gang, så sender jeg bud efter dig

Anmeld

14. juni 2012

Angelspot

eliasogmor skriver:

hej smuksak.... ved ikke om du kan huske det eller om du overhovedet var hjemme ved mig da elias var lille.. men jeg havde sådan en plade ned foran knapperne på komfuret... elias gjorde det samme... men den plade gjorde det mere bøvlet fra ham.... jeg købte den i mor og barn...

Hey smukke. Nej den så jeg vist aldrig, men lyder som en god ide, jeg skal helt sikkert have undersøgt om ikke de har sådan en et sted heroppe!

Anmeld

14. juni 2012

Angelspot

GitteC78 skriver:

Ved vores knapper ved komfuret, kunne vi køre elastikker rund om knapperne, så han ikke drejede dem rundt...

Ja han er rigtigt kommet i den alder, hvor ALT skal undersøges  

Mine basser har det fint, Daniel er begyndt at sige få ord og Nicoline er allerede 3 mdr. Ja vi havde barnedåb i søndags

Tillykke med dåben, håber i havde en dejlig dag og at Nicoline artede sig når nu hun havde gæster

Hvor er det stort at Daniel er begyndt at snakke rigtigt, ihh altså hvor går tiden bare hurtigt!

Anmeld

14. juni 2012

GitteC78

Angelspot skriver:

Tillykke med dåben, håber i havde en dejlig dag og at Nicoline artede sig når nu hun havde gæster

Hvor er det stort at Daniel er begyndt at snakke rigtigt, ihh altså hvor går tiden bare hurtigt!

Ja hun artede sig heldigvis pænt

Det er så stort når de begynder at snakke. Glæder mig til han kan sige mor

Anmeld

14. juni 2012

Angelspot

GitteC78 skriver:

Ja hun artede sig heldigvis pænt

Det er så stort når de begynder at snakke. Glæder mig til han kan sige mor

Det kan jeg godt forstå, kender følelsen, det må være så stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.