MorDk skriver:
Man kan altså få sådan nogle børnesikrings"plader" og sætte på komfuret så de ikke kan komme til knapperne!
Jeg skammer mig over at vi endnu ikke har anskaffet os dem!
Jeg går og tjekker konstant, men han tændte og slukkede hele tiden lige da vi var flyttet ind. Nu er det ikke spændende længere... (Han er 20 mdr. idag) Men jeg vil sige... det kunne have endt galt for os.
En dag min kæreste kom hjem var der BRANDVARMT i lejligheden. Da han kom ud i køkkenet var kogepladerne RØDE og varmen slog ham i ansigtet. træet over kogepladerne....(skabene) var brandvarme og træet var begyndt at blive brunt og flække. GUDSKELOV han kom hjem liiiige der... ellers havde vi ikke haft et hjem den dag idag!!!
Ej hvor skrækkeligt at det kan ske og ende så galt!! Gudskelov at der ikke skete 'mere'!
Oliver ved også godt hvad AVAV betyder, han siger det altid når vi har tændt ovnen og der er lys i den, så peger han og siger AV. Det samme med fryseren, som han ved er kold, så de der anderledes temperaturer er han godt klar over ikke er godt.
God ide med de plader der, ved du hver man kan få fat i dem henne? Det er jo kun for en vis tid, håber da han holder op med det på et tidspunkt 
Anmeld