Min dreng tænder for komfuret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.508 visninger
35 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Angelspot

Min søn på 16 mdr er helt vild med at tænde og slukke kontakter. ALLE former for kontakter, inklusiv kogepladerne på komfuret.

Hvordan får jeg ham til at holde op?? Jeg er så bange for at han enten brænder sig eller vi kommer hjemmefra med komfuret tændt en dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Karo

Angelspot skriver:

Min søn på 16 mdr er helt vild med at tænde og slukke kontakter. ALLE former for kontakter, inklusiv kogepladerne på komfuret.

Hvordan får jeg ham til at holde op?? Jeg er så bange for at han enten brænder sig eller vi kommer hjemmefra med komfuret tændt en dag.

Jeg aner det ikke.

Jeg vil bare sige at min lillebror også gjorde det da han var lille. Så når vi var på vej ud af døren måtte min mor eller far altid ind og tjecke at alt var slukket.

Anmeld

14. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Angelspot skriver:

Det gør min datter også - i sær konfuret, og hun er 15 mdr.. - så kigger lige med

Anmeld

14. juni 2012

Angelspot

Karo skriver:

Jeg aner det ikke.

Jeg vil bare sige at min lillebror også gjorde det da han var lille. Så når vi var på vej ud af døren måtte min mor eller far altid ind og tjecke at alt var slukket.

Ja man er nødt til ofte at tjekke om de er tændt i løbet af dagen, han render jo rundt og leger derhjemme, så ved jo ikke hvornår han kan finde på det!

Anmeld

14. juni 2012

Angelspot

Problembarnet skriver:

Det gør min datter også - i sær konfuret, og hun er 15 mdr.. - så kigger lige med

Åhh det er så frustrerende. Og aner ikke om man skal ignorere det når man ser han gør det eller påtale det. Lige nu prøver jeg at genne ham væk og sætte ham til at lege med noget andet når han gør det. Men han vender altid tilbage!

Anmeld

14. juni 2012

morethanperfect

Åhh min søn gør det samme . Trods han er 18 mdr.. ... 
Man skal bare være over dem hele tiden hvis de er i køkkenet ..
Vi har snakket om at sætte gitter op ud til køkkenet så han ik kan komme derud .  

Anmeld

14. juni 2012

132319

Siger bestemt NEJ til ham når han gør det og fjerner hans hånd.

Hvis man bare ser til "fordi man ikke må skælde ud på børn under 3 år " så fortsætter det jo bare og kan i værste tilfælde, ende fatalt.

Anmeld

14. juni 2012

MorDk

Man kan altså få sådan nogle børnesikrings"plader" og sætte på komfuret så de ikke kan komme til knapperne!

Jeg skammer mig over at vi endnu ikke har anskaffet os dem!

Jeg går og tjekker konstant, men han tændte og slukkede hele tiden lige da vi var flyttet ind. Nu er det ikke spændende længere... (Han er 20 mdr. idag) Men jeg vil sige... det kunne have endt galt for os.

En dag min kæreste kom hjem var der BRANDVARMT i lejligheden. Da han kom ud i køkkenet var kogepladerne RØDE og varmen slog ham i ansigtet. træet over kogepladerne....(skabene) var brandvarme og træet var begyndt at blive brunt og flække. GUDSKELOV han kom hjem liiiige der... ellers havde vi ikke haft et hjem den dag idag!!!

Anmeld

14. juni 2012

MorDk

Herhjemme hedder ovn, el-koger mm AVAV og han VED det er AV og det er varmt. SÅ han holder afstand!! Det samme når vi laver bål på kanoture... SÅ er det også AV!

Anmeld

14. juni 2012

Maja_4000

Det samme gør Caroline på 1½ år .. Heldigvis er det kun når vi også er i køkkenet (indtil videre i hvert fald ) .. Så jeg følger lige med om der er nogle som har et gyldent råd Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.