1000 tak for alle lykønskningerne til min graviditet!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

metski83

ønskebarn74 skriver:

Jeg sidder her og er rørt til tårer over alle jeres hjertevarmende, skønne lykønskninger!!!  1000 tak alle sammen!!!  I er værtsat hver og en!!!

Det er så stort for os, at det endeligt er lykkedes, at det er svært at sætte ord på..

Til jer der er interesserede, kan jeg fortælle at vi skal til terminsscanning d. 5. juli.. og se vores lille spire og høre hjertet banke derudaf...

Endnu engang tak til jer alle hver især!!!

Knus, Kys og kram Lene

Jamen det er bare så fantastisk, kan slet ikke få armene ned. 

Nøj hvor jeg glæder mig til at høre om det hele. Og høre om scanningen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Leonora

Ihhhh jeg er så glad på dine vegne... Det er bare så fantastisk og jeg forstår godt at vente tiden er lang. Men lige om snart får du den lille spunk at se og jeg er sikker på at den har det SÅ fint

Tusind tanker og kæmpe kram fra mig

Anmeld

14. juni 2012

Moar2011

ønskebarn74 skriver:

Jeg sidder her og er rørt til tårer over alle jeres hjertevarmende, skønne lykønskninger!!!  1000 tak alle sammen!!!  I er værtsat hver og en!!!

Det er så stort for os, at det endeligt er lykkedes, at det er svært at sætte ord på..

Til jer der er interesserede, kan jeg fortælle at vi skal til terminsscanning d. 5. juli.. og se vores lille spire og høre hjertet banke derudaf...

Knus, Kys og kram Lene

TILLYKKE !!! - hvor er det bare fantaaasisk !!!

Anmeld

14. juni 2012

Mumto3

Ih hvor er jeggladfor at høre du endelig har fået de to streger. Tag endelig bunkrer af test hvis du har lyst. det er så magisk at se de to streger dukke op, når man har ventet på dem så længe! Kæmpe tillykke herfra!!!

Anmeld

14. juni 2012

Muffin_girl

ønskebarn74 skriver:

Knus, Kys og kram Lene

Ihhh hvor fantastisk !!! Så glæder jeg mig til at høre update efter 5 juli..

Endnu engang tillykke .. 

Hvor er det fantastisk !  

Anmeld

14. juni 2012

lenemor77

Det var det jeg sagde - den 13. juni er en god dag.

Anmeld

14. juni 2012

os2

Tillykke - jeg er rigtig glad på jeres vegne - held og lykke fremover

Anmeld

14. juni 2012

maria_wlt

Jeg har ikke været rigtig på i flere dag..

SÅDAN..  FLOT.. SKU FANDEN 

Anmeld

14. juni 2012

Camillos

Jubii! Havde en god fornemmelse! FANTASTISK Vidunderligt! hvor er jeg bare super lykkelig dejlig update

Anmeld

14. juni 2012

Pipsle2012

KÆMPE tillykke med bebsen i maven :-)

Har jo fulgt dig lidt på sidelinjen i debatterne, og rigtig tit tænkt at det ville være så p*sse uretfærdigt hvis det ikke snart var jeres tur! Og det er det så nu :-) :-) Hvor er det skønt :-)

Ønsker dig, din mand og jeres kommende bebs alt held og lykke i Kurt fremover :-)

Knus fra en der har krydset mega meget fingre på dine/jeres vegne :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.