Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: Jeg sidder her og er rørt til tårer over alle jeres hjertevarmende, skønne lykønskninger!!! 1000 tak alle sammen!!! I er værtsat hver og en!!! Det er så stort for os, at det endeligt er lykkedes, at det er svært at sætte ord på.. Til jer der er interesserede, kan jeg fortælle at vi skal til terminsscanning d. 5. juli.. og se vores lille spire og høre hjertet banke derudaf... Endnu engang tak til jer alle hver især!!! Knus, Kys og kram Lene
Jeg sidder her og er rørt til tårer over alle jeres hjertevarmende, skønne lykønskninger!!! 1000 tak alle sammen!!! I er værtsat hver og en!!!
Det er så stort for os, at det endeligt er lykkedes, at det er svært at sætte ord på..
Til jer der er interesserede, kan jeg fortælle at vi skal til terminsscanning d. 5. juli.. og se vores lille spire og høre hjertet banke derudaf...
Endnu engang tak til jer alle hver især!!!
Knus, Kys og kram Lene
Hvor stort! Kæmpe tillykke - jeg har jo fulgt dig længe og ved hvor hårdt du har kæmpet og hvor mange op og nedture, du har gennemlevet. Jeg har helt kuldegysnnger af glæde på dine vegne! Det bliver dejligt med endnu en Fynbo!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ih det er simpelthen så FANTASTISK !!!!
Jeg er også en af dem der har fulgt dig rigtig meget på sidelinjen i håb om der snart var en lille spire til jer, som fortjener det Sååå meget
Det er simpelthen dagens bedste nyhed ihhvor er jeg dog glad på jeres vejne KÆMPE held og lykke med det hele
Lille spire voks dig stor, stærk og sund
Yay mand!! Hvor er det bare vidunderligt at læse det jeres tur. Så meget tillykke med det !
endnu en gang tillykke
ja nu kommer den lange ventetid, den første tid er den væreste især op til alle scanningerne.
glæder mig så meget på jeres vejne.
må din graviditet blive dejlig nem
Endnu engang tillykke sødeste
D. 5 juli er jo lige om lidt Hvor er det bare spændende
Hjertelig TILLYKKE DET ER BARE FOR VILDT ,HÅBER PÅ ALT HELD OG LYKKE sTORT KNUS OG KRAM
Jeg er simpelthen SÅ glad på jeres vejne.. ENDELIG skulle det lykkeds jer.. Og det var sku også på tide altså..!!!!Så nu må tiden godt gå hurtigt så i kan komme afsted til termins scanning.. Og så må tiden gerne gå endnu hurtigere så i kan få overstået NF og MD'en.. Og så skal i bare nyde graviditeten indtil terminen hvor du kan få den lille baby i armene som i har ventet SÅ lang tid på nu..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128