1000 tak for alle lykønskningerne til min graviditet!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

Pige2009

ønskebarn74 skriver:

Jeg sidder her og er rørt til tårer over alle jeres hjertevarmende, skønne lykønskninger!!!  1000 tak alle sammen!!!  I er værtsat hver og en!!!

Det er så stort for os, at det endeligt er lykkedes, at det er svært at sætte ord på..

Til jer der er interesserede, kan jeg fortælle at vi skal til terminsscanning d. 5. juli.. og se vores lille spire og høre hjertet banke derudaf...

Endnu engang tak til jer alle hver især!!!

Knus, Kys og kram Lene

Hvor stort! Kæmpe tillykke - jeg har jo fulgt dig længe og ved hvor hårdt du har kæmpet og hvor mange op og nedture, du har gennemlevet. Jeg har helt kuldegysnnger af glæde på dine vegne! Det bliver dejligt med endnu en Fynbo!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

VIPpigen

Wuhu... Så er den der. Hvor fantastisk... Ligger i sengen og hopper af glæde... Dog uden at vække manden. Ej hvor er det fedt. Mange gange tillykke.

Anmeld

14. juni 2012

AnonymMor

ønskebarn74 skriver:

Jeg sidder her og er rørt til tårer over alle jeres hjertevarmende, skønne lykønskninger!!!  1000 tak alle sammen!!!  I er værtsat hver og en!!!

Det er så stort for os, at det endeligt er lykkedes, at det er svært at sætte ord på..

Til jer der er interesserede, kan jeg fortælle at vi skal til terminsscanning d. 5. juli.. og se vores lille spire og høre hjertet banke derudaf...

Knus, Kys og kram Lene

Ih det er simpelthen så FANTASTISK !!!! 

Jeg er også en af dem der har fulgt dig rigtig meget på sidelinjen i håb om der snart var en lille spire til jer, som fortjener det Sååå meget 

Det er simpelthen dagens bedste nyhed ihhvor er jeg dog glad på jeres vejne KÆMPE held og lykke med det hele 

Lille spire voks dig stor, stærk og sund 

Anmeld

14. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

Yay mand!! Hvor er det bare vidunderligt at læse det jeres tur. Så meget tillykke med det !

Anmeld

14. juni 2012

FamilenStorm

Har fulgt dig på sidelinjen, hvor er det stort at det endelig er jeres tur :-) Så fantastisk... Stort tillykke !!!

Så er der spændene om der er en eller 2 englebasser på vej :-)

Anmeld

14. juni 2012

AnneH

ønskebarn74 skriver:

Knus, Kys og kram Lene

endnu en gang tillykke

ja nu kommer den lange ventetid, den første tid er den væreste især op til alle scanningerne. 

glæder mig så meget på jeres vejne.

må din graviditet blive dejlig nem

Anmeld

14. juni 2012

Zafir

NØØØØØØØØØØØØØØØJ - hvor der sker ting og sager mens man er afsted på ferie

TILLYKKEEEEEEEE!!!
Må det være en dejlig uproblematisk graviditet.

Anmeld

14. juni 2012

Jemion

Endnu engang tillykke sødeste  

D. 5 juli er jo lige om lidt  Hvor er det bare spændende 

Anmeld

14. juni 2012

lillemig28

Hjertelig TILLYKKE DET ER BARE FOR VILDT ,HÅBER PÅ ALT HELD OG LYKKE sTORT KNUS OG KRAM

Anmeld

14. juni 2012

Aabye

ønskebarn74 skriver:

Knus, Kys og kram Lene

Jeg er simpelthen SÅ glad på jeres vejne.. ENDELIG skulle det lykkeds jer.. Og det var sku også på tide altså..!!!!
Så nu må tiden godt gå hurtigt så i kan komme afsted til termins scanning.. Og så må tiden gerne gå endnu hurtigere så i kan få overstået NF og MD'en.. Og så skal i bare nyde graviditeten indtil terminen hvor du kan få den lille baby i armene som i har ventet SÅ lang tid på nu..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.