Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg sidder her og er rørt til tårer over alle jeres hjertevarmende, skønne lykønskninger!!! 1000 tak alle sammen!!! I er værtsat hver og en!!!
Det er så stort for os, at det endeligt er lykkedes, at det er svært at sætte ord på..
Til jer der er interesserede, kan jeg fortælle at vi skal til terminsscanning d. 5. juli.. og se vores lille spire og høre hjertet banke derudaf...
Endnu engang tak til jer alle hver især!!!
Knus, Kys og kram Lene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Jeg sidder her og er rørt til tårer over alle jeres hjertevarmende, skønne lykønskninger!!! 1000 tak alle sammen!!! I er værtsat hver og en!!! Det er så stort for os, at det endeligt er lykkedes, at det er svært at sætte ord på.. Til jer der er interesserede, kan jeg fortælle at vi skal til terminsscanning d. 5. juli.. og se vores lille spire og høre hjertet banke derudaf... Endnu engang tak til jer alle hver især!!! Knus, Kys og kram Lene
Jeg er så überglad på dine vejne søde!!!
Så nu skal vi bare melde os ind i terminsgruppen og så kan vi rigtig hygge os med vores mavser thihi!!!
Frk-Lotusblomst skriver: Uh Lene.. hvor er det altså fantastisk..Jeg er bare sååå glad på jeres vegne.. Og d. 5 juli er det jo lige om lidt. Knus fra Rikke..
Uh Lene.. hvor er det altså fantastisk..Jeg er bare sååå glad på jeres vegne.. Og d. 5 juli er det jo lige om lidt. Knus fra Rikke..
1000 tak søde!!! er totalt overvældet over alle de smukke lykønskninger!!! og jeg må indrømme vi synes der er lang tid til scanningen.. .. tolmodighed er ikke lige en af mine stærke sider.. ..
Knus Lene
Muhmi skriver: Jeg er så überglad på dine vejne søde!!! Så nu skal vi bare melde os ind i terminsgruppen og så kan vi rigtig hygge os med vores mavser thihi!!!
1000 tak søde!!! er bare totalt overvældet lige nu!!! hold da magle alle de lykønskninger!!!!
og ja vi skal da bare hygge for vildt..
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde!!! er totalt overvældet over alle de smukke lykønskninger!!! og jeg må indrømme vi synes der er lang tid til scanningen.. .. tolmodighed er ikke lige en af mine stærke sider.. .. Knus Lene
Vi venter utålmodigt, med jer, på d. 5/7
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128