Jeg ville ikke forlade din tråd uden et

Jeg stod selv i en lignede situation med "trusler" om han ville kræve fuld forældremyndighed (pga indkomst) og ugen efter nægtede han at han var DNA-donor (

) til vores datter.
Lad alle hans trusler komme via en sms, så har du det nemlig på skrift, og lad dem gå ind af det ene øre og ud af det andet. Når barnet ikke er ældre end 11 mdr. får han HØJEST 1 overnatning og først når barnet vurderes som stabilt nok.
At han har været fraværende, skal du nævne i SFV, og derfra kan de vurdere om barnet skal overvåges i samvær for at se om barnet er trygt.
Du skal tage det helt roligt... Der kan gå LANG tid før i kommer igennem SFV, men jeg har et råd, som gavnede min situation...
Skriv en sms til far, f.eks: Indtil der ligger en fast plan for samvær, syntes jeg vi bør ses med XXX mindst 1 gang om ugen så dig og XX ikke mister far/søn-datter forholdet.
Bare omskriv det med dine egne ord.
Det gjorde jeg selv, og det bevirkede min datter ikke glemte sin far og de hurtigt fik samvær op at køre...
Jeg

for det kommer til at glide, og har du brug for at snakke, så skriver du bare !!

TTM
Anmeld