Huset gør så ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.902 visninger
60 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

samantha1986

Vi fik en lillepiger fredag som jeg ammer. Til at begynde med havde hun ikke rigtig fat men det har hun nu. Men det er et smerte helvede fra start til slut og bryst vorten bløder av av

Vil så gerne give hende det bedste men synes ikke det kan være rigtig at Man skal sidde med tårer i øjnene fra start til slut. Det er sikkert normalt at det er sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
samantha1986 skriver:

Vi fik en lillepiger fredag som jeg ammer. Til at begynde med havde hun ikke rigtig fat men det har hun nu. Men det er et smerte helvede fra start til slut og bryst vorten bløder av av

Vil så gerne give hende det bedste men synes ikke det kan være rigtig at Man skal sidde med tårer i øjnene fra start til slut. Det er sikkert normalt at det er sådan?

Ka kun anbefale at du kommer i gang med at bruge brystvorte crem fra apoteket! Reddet vores amning sidst og er indkøbt igen til denne gang!! Vh stine

Anmeld

11. juni 2012

Plysbjørnen

samantha1986 skriver:

Nej det er ikke normalt at det skal gøre så ondt... Det var faktisk årsagen til at jeg valgte at stoppe med at amme....

Har din datter trøske??? for så kan det være det der gør at det gør ondt når du ammer!!!

Snak med din læge, brug evt. brystvorte creme (virkede ikke ved mig) eller suttebrikker...

Held og lykke...

Anmeld

11. juni 2012

L&V

samantha1986 skriver:

Jeg vil anbefale ammebrikker, avent laver nogle rigtig gode nogle

Anmeld

11. juni 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Brystvortecreme, isterninger til at "lamme" brystvorten inden amning og så prøv at holde øje med, at hun favner brystet rigtigt, det vil sige, at hun skal sutte på et større område af brystet end bare brystvorten.

Det bliver bedre med tiden, husk at lufte brystet godt efter amning dvs. helst ingen BH. Men gør de ondt og har brug for varme så put ammeindlæg på af bomuld eller uld.

Anmeld

11. juni 2012

samantha1986

StineW79 skriver:

Ka kun anbefale at du kommer i gang med at bruge brystvorte crem fra apoteket! Reddet vores amning sidst og er indkøbt igen til denne gang!! Vh stine

Det bruger jeg og der er desværre ikke nogen ændring. Er ved at gå til pga smerte

Anmeld

11. juni 2012

samantha1986

Aniteb skriver:

Nej det er ikke normalt at det skal gøre så ondt... Det var faktisk årsagen til at jeg valgte at stoppe med at amme....

Har din datter trøske??? for så kan det være det der gør at det gør ondt når du ammer!!!

Snak med din læge, brug evt. brystvorte creme (virkede ikke ved mig) eller suttebrikker...

Held og lykke...

Trøske? Det aner jeg ikke hvad er. 

Jeg overvejer at stoppe med at amme. Har bare dårlig samvittighed over for hende men frygter hver amning. Ville give det tid til sundhedsplejesken kommet men har knap lyst til at fortsætte resten af dagen

Anmeld

11. juni 2012

samantha1986

Månsson skriver:

Jeg vil anbefale ammebrikker, avent laver nogle rigtig gode nogle

Dem har jeg godt hørt om men har også hørt om folk hvor brystvorten fik det værre. 

Anmeld

11. juni 2012

Kløver

Prøv ammebrik, mandela tror Jeg de hedder laver nogle gode nogle. Kan bla fås i ønskebørn

Anmeld

11. juni 2012

L&V

samantha1986 skriver:

Dem har jeg godt hørt om men har også hørt om folk hvor brystvorten fik det værre. 

Hmm for mig var det det eneste der virkede, men man ska jo bruge dem rigtigt og sørge for de er rene Tænker om dit barns tunge er hvid? Trøsk måske, det gør pisse ondt.. Det kan jo os være du har brystbetændelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.