Gourgemole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Kay

FrkZier skriver:

så må man jo holde lidt igen

ja desværer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Noahmor

Kay skriver:

plejer os at lave på slump... men sys ik altid det smager lige godt så derfor mangler jeg en opskrift

Så prøver jeg lige at skrive lidt mål på. 2 avokadoer, 2 spsk creme fraiche, 1 kvart rød chili, 1,5 fed hvidløg, 0,5 tsk spidskommen, 2 cherrytomater, salt og peber

Anmeld

11. juni 2012

Kay

Noahmor skriver:

Så prøver jeg lige at skrive lidt mål på. 2 avokadoer, 2 spsk creme fraiche, 1 kvart rød chili, 1,5 fed hvidløg, 0,5 tsk spidskommen, 2 cherrytomater, salt og peber

tak

Anmeld

11. juni 2012

Noahmor

Kay skriver:

tak

Velbekomme. Glemte lige at jeg også lime og et halvt hakket rødløg.

Anmeld

11. juni 2012

Lusi

Kay skriver:

jeg plejer også at lave det sådan... men sys bare smagen variere en del så det er mest forholdene mellem tingene jeg er på udkig efter...

Aarh okay.. Ja så kan jeg desværre ik hjælpe..

Anmeld

11. juni 2012

Isabella_mor

Jeg plejer først at hakke løg fint, enten med kniv eller med stavblendehakker... Så tager jeg avokado smadrer den med stsvblenderen, så kommer jeg creme fraiche i, saften fra en halv citron og hvidløg og tabasco ( et par skvæt ) salt og peber og lidt muskatnød.. og smadrer jeg det med stavblenderen og bom... Guallemolle muuuums

Anmeld

11. juni 2012

Kay

isabellamor skriver:

Jeg plejer først at hakke løg fint, enten med kniv eller med stavblendehakker... Så tager jeg avokado smadrer den med stsvblenderen, så kommer jeg creme fraiche i, saften fra en halv citron og hvidløg og tabasco ( et par skvæt ) salt og peber og lidt muskatnød.. og smadrer jeg det med stavblenderen og bom... Guallemolle muuuums

muskat nød?? den har jeg ik hørt før

Anmeld

11. juni 2012

Isabella_mor

Kay skriver:

muskat nød?? den har jeg ik hørt før

Det smager ganske udemærket, der skal kun en kvart tsk i... 

Anmeld

11. juni 2012

Kay

isabellamor skriver:

Det smager ganske udemærket, der skal kun en kvart tsk i... 

lydder spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.