Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvad er din bedste Gourgemole opskrift??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
når jeg laver guacamole plejer jeg bare at tage 2 avokadoer, to spisesker fromage frais og 1-2 fed hvidløg og lidt alt (til to mennesker)
FrkZier skriver: når jeg laver guacamole plejer jeg bare at tage 2 avokadoer, to spisesker fromage frais og 1-2 fed hvidløg og lidt alt (til to mennesker)
jeg plejer bare at slumpe mig lidt frem med ting og sager... og den smager aldrig ens... men tænkte at jeg måske for en gang skyld ville prøve en egentlig opskrift
Kay skriver: jeg plejer bare at slumpe mig lidt frem med ting og sager... og den smager aldrig ens... men tænkte at jeg måske for en gang skyld ville prøve en egentlig opskrift
da jeg lavede det første gang smaskede jeg da bare lidt sammen indtil jeg synes det så rigtigt ud haha..
FrkZier skriver: da jeg lavede det første gang smaskede jeg da bare lidt sammen indtil jeg synes det så rigtigt ud haha..
sådan gør jeg hver gang... nogle gange med bdre resultat end andre
Kay skriver: hvad er din bedste Gourgemole opskrift??
Jeg plejer at tage 2 avocadoer, 2 spsk skyr/fromage frais, 1-2 fed hvidløg, citron og salt/peber
AalborgPigen skriver: Jeg plejer at tage 2 avocadoer, 2 spsk skyr/fromage frais, 1-2 fed hvidløg, citron og salt/peber
oki
Kay skriver: sådan gør jeg hver gang... nogle gange med bdre resultat end andre
hehe jeg har så fundet ud af at jeg bedst kan lide det med ca. en spsk. fromage frais pr. avokado og ca. 1 fed hvidløg (alt efter str.) og så en avokado pr. person, det går meget godt op og nemt at huske
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128