Gourgemole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.712 visninger
28 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juni 2012

Kay

hvad er din bedste Gourgemole opskrift??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

FrkZier

når jeg laver guacamole plejer jeg bare at tage 2 avokadoer, to spisesker fromage frais og 1-2 fed hvidløg  og lidt alt (til to mennesker)

Anmeld

11. juni 2012

Kay

FrkZier skriver:

når jeg laver guacamole plejer jeg bare at tage 2 avokadoer, to spisesker fromage frais og 1-2 fed hvidløg  og lidt alt (til to mennesker)

jeg plejer bare at slumpe mig lidt frem med ting og sager... og den smager aldrig ens... men tænkte at jeg måske for en gang skyld ville prøve en egentlig opskrift

Anmeld

11. juni 2012

FrkZier

Kay skriver:

jeg plejer bare at slumpe mig lidt frem med ting og sager... og den smager aldrig ens... men tænkte at jeg måske for en gang skyld ville prøve en egentlig opskrift

da jeg lavede det første gang smaskede jeg da bare lidt sammen indtil jeg synes det så rigtigt ud haha..

Anmeld

11. juni 2012

Kay

FrkZier skriver:

da jeg lavede det første gang smaskede jeg da bare lidt sammen indtil jeg synes det så rigtigt ud haha..

sådan gør jeg hver gang... nogle gange med bdre resultat end andre

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

Jeg plejer at tage 2 avocadoer, 2 spsk skyr/fromage frais, 1-2 fed hvidløg, citron og salt/peber  

Anmeld

11. juni 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Jeg plejer at tage 2 avocadoer, 2 spsk skyr/fromage frais, 1-2 fed hvidløg, citron og salt/peber  

oki

Anmeld

11. juni 2012

Lusi

Kay skriver:

Plejer at slumre lidt sammen.. Men bruger altid, avokado, hakket løg, hvidløg, creme fraiche, hakket tomat og salt og peber... Eeelsker det

Anmeld

11. juni 2012

FrkZier

Kay skriver:

sådan gør jeg hver gang... nogle gange med bdre resultat end andre

hehe jeg har så fundet ud af at jeg bedst kan lide det med ca. en spsk. fromage frais pr. avokado og ca. 1 fed hvidløg (alt efter str.) og så en avokado pr. person, det går meget godt op og nemt at huske

Anmeld

11. juni 2012

tarkoflen

Jeg har ikke nogen egentlig opskrift, så jeg plejer bare at bruge følgende ingredienser:

Avocado
Lidt citron/lime
Syrnet mælkeprodukt
Chili
Hvidløg
Salt
Peber

Det hjalp nok ikke så meget, men det er sådan jeg plejer at lave det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.