hvad er din naturlige hårfarve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Ja kan jeg godt forstå Det passer også godt til dig  

mange tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Mathilde

Mit hår er brunt, men farver det lidt mørkere 1-2 gange om året. Mest for at få lidt mere glans og så bliver det ret lyst i toppen om sommeren og min kæreste siger, at det ser ud som om jeg er ved at blive gråhåret, når solen har lysnet det Så nu er det snart tid til et besøg ved frisøren.

Anmeld

11. juni 2012

Clisolka

Jeg er oprindelig leverpostejsfarvet, men farver det ikke mere - det stoppede jeg med til nytåret 09/10. 2 mrd. efter stod jeg med en positiv test, og har ikke farvet det siden. Nu er det så småt i min oprindelige hårfarve igen 

Anmeld

11. juni 2012

K&S

Anonym skriver:

ja hvis du ikke lige får det farvet, hvilken hårfarve gemmer du så på? og farver du overhovedet?

Rødt og farver ikke længere til anden farve

Anmeld

11. juni 2012

christina92

Jeg er blondt, meget blondt taget i betragtning at det er naturligt. Jeg farver det ikke  Har i mine "unge" dage da både været kastanjebrun og haft en pink stribe men er blevet rigtig glad for mig lange blonde hår. ville dog ønske det have lidt mere fylde

Anmeld

11. juni 2012

Tanjadamgaard

Mit hår er mørke brunt, men jeg hel-farver det ikke. Men jeg kan godt finde på at få sorte/blonde striber i det. 

Anmeld

11. juni 2012

MortilElias2010

Er lysblond og farver det pt. Men gider ikke mere og ønsker min blonde farve tilbage 

Anmeld

11. juni 2012

Trine89

Ih.. nu fik den stemt Blodine og farver til en anden farve. men jeg farver ikke mit hår, har aldrig gjordt det.. 

Anmeld

11. juni 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

ja hvis du ikke lige får det farvet, hvilken hårfarve gemmer du så på? og farver du overhovedet?

Jeg har stemt leverpostej og farver ikke, men den er lysebrun

Det var bare det som var tættest på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.