hvad er din naturlige hårfarve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

celkt

jeg har også stemt andet, - du ville virkeligt komme på arbejde, hvis du skulle beskrive alle mulige farvenuancer, man kan have...

jeg er rødbrun, med gyldne undertoner, så den er svær at ramme.

Og nej, jeg farver ALDRIG hår...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Silas&Mille

Jeg er rødhåret og farver det en gang imellem. Men ikke fuldt. Altså jeg får lagt ca 5 cm bund og får lavet mærke striber i resten. Men man kan sagtens se mit røde hår

Anmeld

11. juni 2012

FrkZier

Anonym skriver:

ja hvis du ikke lige får det farvet, hvilken hårfarve gemmer du så på? og farver du overhovedet?

jeg  er lyshåret, men om vinteren for det lidt et skær af 'røvkedeligt' så der farver jeg som regl lyse striber

Anmeld

11. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

blondine og farver til anden farve

Anmeld

11. juni 2012

An&Jo

jeg er født helt blondine, og var det indtil jeg begyndte at farve mit hård i 7 klasse..

Nu er det blevet farvet så meget at mine rødder åbenbart har taget skade, og skiftet farve, så nu er jeg mørkblond..

Men da jeg hverken er pæn med helt blond, eller mørkblond hår, ja så farver jeg det altså enten mørkebrunt eller sort fra tid til anden.. Lige nu har jeg en mega udgroning, så det skal lige have en tur meget snart, kan ihvertfald ikke gå ud og søge praktikplads sådan som mit hår ser ud lige nu..

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

ja hvis du ikke lige får det farvet, hvilken hårfarve gemmer du så på? og farver du overhovedet?

Mit er leverpostej, og mere blond agtigt om sommeren..

Jeg tror mit hår har været samtlige farver undtagen hidsige farver som blåt, lyserødt, gult osv... 

Pt er det leverpostej, men med lysere striber, brune striber og kobber striber  

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

jeg er født helt blondine, og var det indtil jeg begyndte at farve mit hård i 7 klasse..

Nu er det blevet farvet så meget at mine rødder åbenbart har taget skade, og skiftet farve, så nu er jeg mørkblond..

Men da jeg hverken er pæn med helt blond, eller mørkblond hår, ja så farver jeg det altså enten mørkebrunt eller sort fra tid til anden.. Lige nu har jeg en mega udgroning, så det skal lige have en tur meget snart, kan ihvertfald ikke gå ud og søge praktikplads sådan som mit hår ser ud lige nu..

Ej er dit hår lyst .. wow.. Havde jeg slet ik troet.. Du ser da flot ud med det mørke  

Anmeld

11. juni 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Ej er dit hår lyst .. wow.. Havde jeg slet ik troet.. Du ser da flot ud med det mørke  

hehe, jaa det er det..

Men jeg er bestemt ikke særlig pæn med lyst hår, det passer bare slet ikke til mig.. Så derfor bliver det altid farvet mørkt..

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

hehe, jaa det er det..

Men jeg er bestemt ikke særlig pæn med lyst hår, det passer bare slet ikke til mig.. Så derfor bliver det altid farvet mørkt..

Ja kan jeg godt forstå Det passer også godt til dig  

Anmeld

11. juni 2012

Metteris

Hvorfor kan man ikke vælge brunt eller lysebrunt? Kun mørkebrun. 
Mit er brunt, men ikke leverpostej og heller ikke mørkt.  

Jeg var helt blond som barn, og som teenager blev mit hår rødbrunt, nu er det bare brunt.

Men farver det. Ikke meget fast, men når pengene strækker, så farver jeg det altid.
Har haft (platin)blond, sort, mørkt, askeblond, rødt, pink, sort m. striber, blå striber, "sølv-gråt" (med silvershampoo)

Lige nu farver jeg det mørkebrunt, og bruger enkelte clip-on extensions til at skabe lidt spræl ind imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.