hvad er din naturlige hårfarve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvad er din naturlige hårfarve?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.593 visninger
28 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Anonym trådstarter

ja hvis du ikke lige får det farvet, hvilken hårfarve gemmer du så på? og farver du overhovedet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

2babygirls

Anonym skriver:

ja hvis du ikke lige får det farvet, hvilken hårfarve gemmer du så på? og farver du overhovedet?

Har stemt andet.

Er askeblond, og farver lyse striber i

Anmeld

11. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

Mit hår er mørkebrunt og til tider farver jeg det mørkere eller i samme nuance som det er naturligt

Anmeld

11. juni 2012

M (:

Jeg har stemt "blondine" og farver ikke til en anden farve - selvom jeg om vinteren sommetider bundfarver.. Det skyldes, at mit hår bliver helt hvidt om sommeren (naturligt), men når solen ikke skinner på det om vinteren, bliver det lidt kedeligt i bunden.. 

Anmeld

11. juni 2012

Bellas Mor

Jeg har mørkebrunt hår og har ikke farvet hår i 7 år

Anmeld

11. juni 2012

Isabella_mor

jeg er blondine, men har farvet det brunt.. ( er så ved en fejl kommet til at farve det MEGET mørkebrunt... ) det skulle være lys brunt.. 

Anmeld

11. juni 2012

B&J

min er leverpostejs farvede og farver ikke til noget andet...

Anmeld

11. juni 2012

LinLin

Jeg har brunt hår og farver det ikke (længere ) - men har før i tiden ofte farvet det sort derhjemme! ALDRIG lysere....

Anmeld

11. juni 2012

Kay

frisøren kalder det en "mellem blond" sådan lidt mørkere end helt blond... får så en gang i mellem farvet lidt lyse striber i for at give det noget spil... men her om sommerne bleger solen det en del så det bliver meget lyst...

Anmeld

11. juni 2012

.....

Min er oprindelig lys blond - mellem blond..den er blevet lysere gennem tiden

Jeg har farvet det i en del år, men er nu igang med at få det nogenlunde tilbage til min egen hårfarve, så jeg ikke skal bruge penge på mere hårfarvning, og til dels også fordi at hårfarvning har skadet det en del..så det vil jeg rette op på nu . Når ja, og så plejer jeg at farve det mørkebrunt, da jeg ikke føler at jeg kan enes med den lyse farve som jeg bliver nødt til nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.