Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja hvis du ikke lige får det farvet, hvilken hårfarve gemmer du så på? og farver du overhovedet?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: ja hvis du ikke lige får det farvet, hvilken hårfarve gemmer du så på? og farver du overhovedet?
Jeg har stemt "blondine" og farver ikke til en anden farve - selvom jeg om vinteren sommetider bundfarver.. Det skyldes, at mit hår bliver helt hvidt om sommeren (naturligt), men når solen ikke skinner på det om vinteren, bliver det lidt kedeligt i bunden..
Jeg har mørkebrunt hår og har ikke farvet hår i 7 år
jeg er blondine, men har farvet det brunt.. ( er så ved en fejl kommet til at farve det MEGET mørkebrunt... ) det skulle være lys brunt..
min er leverpostejs farvede og farver ikke til noget andet...
frisøren kalder det en "mellem blond" sådan lidt mørkere end helt blond... får så en gang i mellem farvet lidt lyse striber i for at give det noget spil... men her om sommerne bleger solen det en del så det bliver meget lyst...
Min er oprindelig lys blond - mellem blond..den er blevet lysere gennem tiden Jeg har farvet det i en del år, men er nu igang med at få det nogenlunde tilbage til min egen hårfarve, så jeg ikke skal bruge penge på mere hårfarvning, og til dels også fordi at hårfarvning har skadet det en del..så det vil jeg rette op på nu . Når ja, og så plejer jeg at farve det mørkebrunt, da jeg ikke føler at jeg kan enes med den lyse farve som jeg bliver nødt til nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128