Lidt blandet småting:) (hæklet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Nettemor

Mom In The Making skriver:

ja, jeg glæder mig til at se resultatet, vil du stadig have noget info om de andre blomster? Som udgangspunkt er alle blade både på blomster osv. lavet efter km, fm, hl.stg., stg., hl.stg. fm km formlen.. og så med flere af hver alt efter hvor langt arbejdet er.

Når jeg lige er færdig med det jeg har gang i så prøver jeg lige Hvis det går heeeeelt gang så kalder jeg på dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

Når jeg lige er færdig med det jeg har gang i så prøver jeg lige Hvis det går heeeeelt gang så kalder jeg på dig

Det er bare super. pøj pøj.

Anmeld

19. juni 2012

Brams

jah jeg synes selv de er blevet meget søde, så jeg har en plan om at sælge dem på marked når jeg får min bod opstartet. De fungere også rigtig fint som små billeder til børneværelset. vi har nogen hængene inde på Penny's værelse.

Du må da sætte nogle til salg herinde også

Anmeld

19. juni 2012

HeidiØ

Lidt småting fra de sidste par uger. Er igang med en buksedragt, en kjole, en sofapude og en stor slange som skal fungere lidt som sengerand. Men når de større projekter bliver kedelige laver jeg lige en overspringshandling og hækler noget der tager lidt mindre tid.

Postkort med en sød kant.

En hæklet cupcake til Penny's værelse.

En Bold med bjælde i.

og så en omgang blomster der skal syes på barnevognen.

Det er jo helt vildt, nogle seje ting du får hæklet!!

Anmeld

19. juni 2012

MomInTheMaking

Brams skriver:

Du må da sætte nogle til salg herinde også

Jah det burde jeg, men jeg er ikke så god til at lave ting på bestilling, så bliver jeg ligesom hurtigt træt af det, jeg er bedre til bare at lave en masse ting og så sælge derefter. hvis det giver mening.

Anmeld

19. juni 2012

MomInTheMaking

HeidiØ skriver:

Det er jo helt vildt, nogle seje ting du får hæklet!!

Tusind tak.

Anmeld

19. juni 2012

Brams

Jah det burde jeg, men jeg er ikke så god til at lave ting på bestilling, så bliver jeg ligesom hurtigt træt af det, jeg er bedre til bare at lave en masse ting og så sælge derefter. hvis det giver mening.

Ja det giver rigtig god mening for så er det ligesom ikke noget man SKAL, men noget man kan gøre hvis man har LYST

Anmeld

19. juni 2012

MomInTheMaking

Brams skriver:

Ja det giver rigtig god mening for så er det ligesom ikke noget man SKAL, men noget man kan gøre hvis man har LYST

Lige præcis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.