Nettemor skriver:
Skriver lige i denne
Jeg kunne godt tænke mig nogenlunde DIY på de blå klokkeblomster, den store blå blomst og den store røde rose
Og muligvis også bladene
Er det for meget? 

haha.. jeg skal lige se på det. Altså.. når jeg laver rosen hækler jeg bare fladt rundt og rundt til jeg får den størrelse jeg onsker og så laver jeg bare 3-4 luftmasker og sætter fast i kanten og det gør jeg hele vejen rundt. Så kommer der en masse luftmaskebuer og på dem laver jeg først 1 km, 1 fm, 1 halvstangmaske, 1 stangmaske, 1 halvstangmaske, 1 fm, 1 km og så videre i alle de andre luftmaskebuer.
NÅr du er nået runden rundt er det bare at lave luftmaskebuer rundt en tak længere inde i blomsten og så gentage ovenstående. osv osv. giver det mening eller er det bare volapyk? xD
Tænker du skal prøve at kaste dig ud i at hækle uden opskrift, for du har jo forståelsen nu, for hvad der sker hvis du f.eks. tager ind, tager ud, laver en fastmaske eller en stangmaske..
Vil ikke lige skrive de andre med det samme hvis det jeg allerede har skrevet ikke giver mening. xD haha.. en hvis du forstår det skal jeg nok skrive de andre.
Anmeld